Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:149444
 
Evaluation:
Published: 25.06.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
2.  Produkta raksturojums   
2.1.  Pakalpojuma sniegšanas process un pielietojamās tehnoloģijas   
2.2.  Nepieciešamās iekārtas un aprīkojums   
2.3.  Izejvielas un materiāli   
2.4.  Produkta rādītāji   
2.5.  Produkta kvalitāte, tās nodrošināšana   
2.6.  Pamatpakalpojums un papildus pakalpojumi   
2.7.  Realizācijas apjoms, ietekmējošie faktori   
3.  Tirgus analīze   
3.1.  Mērķa tirgus analīze   
3.2.  Produkta virzīšana tirgū   
3.3.  Konkurentu analīze   
3.4.  Tirgus rādītāji   
4.  Mārketinga plāns   
4.1.  Realizācijas kanāli   
4.2.  Cenu veidošana   
4.3.  Produkta virzīšanas tirgū pasākumi   
5.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas   
5.1.  Darbinieku skaita un kvalifikācijas pamatojums   
5.2.  Motivēšanas metodes   
5.3.  Plānotās personāla izmaksas   
6.  Problēmas un riski   
6.1.  Riska faktoru novērtējums   
6.2.  Riska samazināšanas metodes   
7.  Projekta realizācijas kalendārais grafiks   
8.  Informācija par finansēm   
Extract

6.2. Riska samazināšanas metodes
Katram veiksmīgam uzņēmuma vadītājam, apzinoties riskus, ir jāspēj atrast to samazināšanas vai pat novēršanas metodes, lai tie radītu pēc iespējas mazāku negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.
I. Konkurences pieaugums – regulāri veikt tirgus analīzi, lai pēc iespējas vairāk uzlabotu uzņēmuma darbību. Sekot līdzi tendencēm, lai noturētu sabiedrības un klientu tīkla uzmanību un uzticību.
II. Uzturēšanas materiālu cenu pieaugums – ja cenas pacelsies, meklēsim citus, alternatīvus, pēc iespējas labākas kvalitātes materiālus.
III. Klientu maksātspējas samazināšanās - izvērtēsim klientu maksātspējas robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski ietekmēs klientus, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas.
IV. Dabas katastrofas – uzturēt apkārtesošo mežu un zālienu pietiekamā mitruma līmenī to laistot sausajās un karstajās dienās.
V. Kāda darbinieka strādāt nespēja – meklēsim un algosim citu darbinieku (vēlams pazīstamu un uzticamu cilvēku) uz noteiktu vai nenoteiktu (atkarīgs no situācijas) laiku, līdz mūsu darbinieks būs spējīgs veikt savus darba pienākumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1373093
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register