Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:296203
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma definējums    4
1.1.  Pakalpojuma īpašības un īpatnības    4
1.2.  Pakalpojuma vajadzības un vēlmes    5
1.3.  Pamatlabums    5
1.4.  Uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi    6
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    8
2.1.  Industrijas raksturojums    8
2.2.  Iekļūšanas barjeras    8
3.  Konkurentu analīze    9
3.1.  Industrijas tiešie konkurenti    9
3.2.  Netiešie konkurenti    11
4.  Statistisko datu analīze    12
4.1.  Industrijas lielums, apgrozījums un peļņa    12
4.2.  Pieprasījumu tieši un netieši raksturojoši rādītāji    13
5.  Iespēju un draudu analize    14
  Secinājumi    15
  Bibliogrāfija    16
Extract

Secinājumi
Veicot šo pētījumu, secinu, ka aplūkotā industrija ir gana pievilcīga, jo tā attīstās proporcionāli pasaules tehnoloģiju un IT jomas tendencēm. Industrijā esošais uzņēmums piedāvā īpaša pieprasījuma pakalpojumus, kurus neietekmē sezonalitāte. Šī industrija plaši attīstas visa pasaulē, kā arī uzņēmumu iekšējās kontroles vidē. Cilvēku tendences iepirkties internetā palielinās, līdz ar to uzņēmumi savā ziņā no tā ir atkarīgi un tiem nākas nemitīgi veikt uzlabojumus interneta vidē piesaistot klientu uzmanību visiem iespējamajiem paņēmieniem.
Kaut arī pastāv uzņēmumi, kas Latvija vēl pieturas pie tradicionālām mārketinga metodēm, tā atrodas attīstības fāzē un daudzi uzņēmumi jau sadarbojas un izmanto konkurentu pakalpojumus.
Industrijā darbojas ļoti daudzi konkurenti, kuri piedāvā vairāk vai mazāk šādus pakalpojumus. Lai varētu konkurēt- ir nepieciešams ieguldīt ļoti daudz cilvekresursos, sekot IT tehnoloģiju jaunākajām tendencēm, tad arī pastāv iespēja savu pakalpojumu padarīt atšķirīgāku no citiem, ar labākiem uzlabojumiem. Būtu jāuzlabo reklāmas trendi un informācijas pieejamības, lai potenciālie klienti zinātu par šādu pakalpojumu esamību. Ja to izdodas panākt- industrija veiksmīgi darbojas un plaukst, līdz ar to ir viegli konkurēt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register