Secinājumi
Veicot šo pētījumu, secinu, ka aplūkotā industrija ir gana pievilcīga, jo tā attīstās proporcionāli pasaules tehnoloģiju un IT jomas tendencēm. Industrijā esošais uzņēmums piedāvā īpaša pieprasījuma pakalpojumus, kurus neietekmē sezonalitāte. Šī industrija plaši attīstas visa pasaulē, kā arī uzņēmumu iekšējās kontroles vidē. Cilvēku tendences iepirkties internetā palielinās, līdz ar to uzņēmumi savā ziņā no tā ir atkarīgi un tiem nākas nemitīgi veikt uzlabojumus interneta vidē piesaistot klientu uzmanību visiem iespējamajiem paņēmieniem.
Kaut arī pastāv uzņēmumi, kas Latvija vēl pieturas pie tradicionālām mārketinga metodēm, tā atrodas attīstības fāzē un daudzi uzņēmumi jau sadarbojas un izmanto konkurentu pakalpojumus.
Industrijā darbojas ļoti daudzi konkurenti, kuri piedāvā vairāk vai mazāk šādus pakalpojumus. Lai varētu konkurēt- ir nepieciešams ieguldīt ļoti daudz cilvekresursos, sekot IT tehnoloģiju jaunākajām tendencēm, tad arī pastāv iespēja savu pakalpojumu padarīt atšķirīgāku no citiem, ar labākiem uzlabojumiem. Būtu jāuzlabo reklāmas trendi un informācijas pieejamības, lai potenciālie klienti zinātu par šādu pakalpojumu esamību. Ja to izdodas panākt- industrija veiksmīgi darbojas un plaukst, līdz ar to ir viegli konkurēt.
…