Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:936715
Evaluation:
Published: 30.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2010.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALIZĒJAMĀ UZŅĒMUMA UN TĀ DARBĪBAS APRAKSTS    4
2.  SVID ANALĪZE    5
2.1.  Teorija par SVID analīzes metodi un tās nozīmi uzņēmuma darbības plānošanas procesā    5
2.2.  SVID paplašinātā analīze    8
2.2.1.  Iespēju matrica    11
2.2.2.  Draudu matrica    12
2.3.  SVID analīzes paplašinātā matrica    13
2.4.  Secinājumiem par biznesa veidu un SVID matricas rezultātiem    13
3.  ANSOFA MATRICA    15
3.1.  Teorija par Ansofa matricu    15
3.1.1.  Ansofa matrica, Uzņēmuma attīstības stratēģijas    17
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
5.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Extract

4. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veidojot šo darbu mēs nopietni ķērāmies pie datu ievākšanas, kam sekoja precīza iegūto datu analīze ar mums pieejamiem līdzekļiem. Ar „brainstorming” izbīdījām vairākas versijas par iespējamajiem draudiem un iespējām, kā arī izvirzījām vairākas stratēģijas, kā uzņēmums varētu rīkoties nākotnē, palielinot tirgus daļu, līdz ar ko, palielināt ieņēmumus un peļņu.
Šobrīd Latvijas biznesa vide nepiedzīvo labākos laikus, taču ir nozares, kas var nest peļņu šajos grūtajos laikos. Pētot pirmskolas iestādi „Pipariņš”, izvērtējot un izdarot secinājumus no matricas iegūtajiem rezultātiem, esam tikuši pie dažiem būtiskiem secinājumiem.
Bērnudārza „Pipariņš” darbības nākotne ir vērtējama pozitīvi. Bērnudārzam pieder liela tirgus daļa un potenciāls kopējā tirgus pieaugums, kas dos iespēju piesaistīt jaunus klientus. Nepieciešams izvērst informatīvas reklāmas kā tuvākajā apkārtnē, kā arī masu informācijas līdzekļos.
Ļoti rūpīgi ir jāizvēlas sniedzamo pakalpojumu cenas, lai būtu pēc iespējas vairāk maksātspējīgu klientu un lai vecāki labprātāk savas atvases atstātu „Pipariņā” nevis vestu uz valsts pirmskolas iestādēm.
Bērnudārzs „Pipariņš” ir perspektīvs uzņēmums ar labām iespējām iekarot lielāku tirgus daļu un gūt labu peļņu. Mēs noteikti iesakām uzņēmumam vadīties pēc mūsu pēc mūsu izvirzītajām attīstības stratēģijām, kas sekmētu uzņēmuma attīstību nākotnē.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1309254
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register