Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135987
 
Evaluation:
Published: 22.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Uzņēmumu ekonomiskā darbība    8
1.1.  Biznesa plāna un uzņēmējdarbības mērķis    8
1.2.  Salīdzinošā priekšrocība ar līdzīgiem uzņēmumiem    9
1.3.  Vides faktoru ietekme    10
1.3.1.  Mikrovide    10
1.3.2.  Makrovide    11
1.3.3.  Galveno risku uzskaitījums un raksturojums    13
1.4.  Uzņēmums un tā vadība    15
1.4.1.  Uzņēmuma dibināšana un darbība līdz biznesa plāna izstrādei    15
2.  SIA „Velostāvvieta” ekonomiskās darbības analīze un pakalpojumu budžeta plānošana    18
2.1.  Īss uzņēmuma un tā vadības apraksts    18
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    19
2.3.  Darba laiks    20
2.4.  Produkti    21
2.4.1.  Preces vai pakalpojuma apraksts    21
2.4.2.  Cenas noteikšanas stratēģija    21
2.4.3.  Nepieciešamās telpas un iekārtas    22
2.5.  Darbinieki    23
2.5.1.  Nepieciešamo darbinieku skaits un kvalifikācija    23
2.5.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    23
2.6.  “Velostāvvietas” pamatlīdzekļi līdzekļi, to nolietojums    24
2.7.  Personāla izmaksas    26
2.8.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina prognoze    26
  Secinājumi    29
  Izmantotās literatūras saraksts    30
Extract

Secinājumi
1. Lai tiktu izstrādāts veiksmīgs, kvalitatīvs un labi strukturēts biznesa plāns, pats galvenais ir biznesa plāna skaidrs mērķis un labi noformulēta ideja.
2. Jebkuras uzņēmējdarbības pamatmērķis ir peļņas gūšana.
3. Plašas iespējas uzsākt jaunu un „ejošu” uzņēmumu ir jomā, kurā iz maz konkurentu un līdzīgu uzņēmumu.
4. Pirms plāna veidošanas, būtiski ir novērtēt iekšējās un ārējās vides faktorus, kas skars konkrēto uzņēmējdarbības virzienu.
5. Darba autore secināja, ka uzņēmuma darbību var ietekmēt gan iekšējās, gan ārējās vides faktori.
6. Būtiski ir savlaicīgi noteikt iespējamos riskus un to celšanās cēloņus un sekas.
7. Bizness ir nemitīgs pārmaiņu process.
8. Katram potenciālajam uzņēmējam ir skaidri jāapzinās kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību.
9. Pirms uzņēmējdarbības sākšanas uzņēmējam skaidri jāzina, ko viņš ražos un kādus pakalpojumus sniegs.
10. Galvenais faktors panākumu gūšanā ir pareiza un piemērota vietas izvēle.
11. Uzņēmuma darba laiks ir jāsaplāno tā, lai tas būtu pieņemams un ērts lielākajai daļai „Velostāvvietas” klientu.
12. Pakalpojumu cenas izvēlei jāņem vērā konkurentu cenas un iedzīvotāju maksātspēja.
13. Darbinieku skaits uzņēmumā jāizvēlas atkarībā no uzņēmuma lieluma, darbības veida, formas un citiem faktoriem.
14. Ilgtermiņu noguldījumu un uzņēmējdarbības sākšanas galvenā sastāvdaļa ir pamatlīdzekļi.
15. Plānojot un izveidojot jaunu biznesa plānu ir jābūt 100% zināmam mērķim un racionālai idejai, jo jaunas uzņēmējdarbības sākšana ir grūts, ilgs un neparedzamiem piedzīvojumiem pilns darbs.
16. Darba autore secināja, ka ekonomiskās darbības analīzē un pakalpojumu budžeta plānošanā ir jāiekļauj pilnīgi visas izmaksas, līdzekļi un pakalpojumi, kas būs nepieciešami uzsākot jaunu biznesu.
17. Katram jaunajam uzņēmējam jābūt gatavam riskēt un cīnīties gan ar konkurentiem, gan ar dažādām finansiālām problēmām.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1308770
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register