Laikā kad attīstītā pasaules daļa cīnās ar pārprodukcijas krīzēm, finanšu un ekonomiskajām krīzēm, ir būtiski radīt jaunus, inovatīvus uzņēmumus, kas ne tikai piedāvās produktus, bet arī augstu pievienoto vērtību, un kas ir nemazāk svarīgi- radīs jaunas darba vietas. Tikpat būtiski ir, vēl pirms savas organizācijas dibināšanas, izvērtēt vai šī iecere vispār ir dzīvē realizējama un dzīvot spējīga noteiktajā reģionā. Tieši tāpēc, arī mēs, šī darba autori, esam izveidojuši aprakstu par uzņēmumu, ko mēs varētu dibināt. Apskatot tajā visus būtiskākos faktorus, kas mums būtu jāņem vērā mēģinot iekarot savu vietu tirgū.
Darba struktūra ir veidota tā, ka sākotnēji tiek aprakstīts uzņēmums, kā tāds: tā uzņēmējdarbības forma, misija, vīzija un mērķi. Tad tiek veikta vides analīze, stipro, vājo pušu analīze un apskatītīti iespējamie draudi un iespējas. Tam savukārt seko konkurences novērtēšana un mūsu uznēmuma stratēģijas izvēle, balstoties uz to, ko mēs varam piedāvāt no savas puses un uz to, ko tirgus no mums gaida. Pēcāk tiek apskatīts mārketings, tā aktivitāšu veidu izmantošana mūsu interesēs. Noslēgumā esam apskatījuši vai mūsu uzņēmējdarbība, izmaksu un ienākumu ziņā, spēj nest peļnu, nosedz tikai izmaksas vai arī rada tikai zaudējumus.