-
Kempings "Dzīvo zaļi"
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
PLĀNA KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | TIRGUS ANALĪZE – ĀRĒJĀ VIDE | 4 |
1.1. | Tirgus pieprasījums | 4 |
1.2. | Piedāvājuma apstākļi | 4 |
1.3. | Prognoze | 4 |
1.4. | Konkurentu analīze | 5 |
2. | POTENCIĀLS – IEKŠĒJĀ VIDE | 6 |
2.1. | Personāla potenciāls | 6 |
2.2. | Telpas, inventārs un finansu potenciāls 3 gadiem | 7 |
3. | UZŅĒMUMA MĒRĶIS, MISIJA, STRATĒĢIJA | 10 |
4. | DETALIZĒTS PLĀNS | 11 |
4.1. | Uzņēmuma juridiskais statuss | 11 |
4.2. | Uzņēmuma potenciāls | 11 |
4.2.1. | Materiālais potenciāls | 11 |
4.2.2. | Cilvēku potenciāls | 12 |
4.3. | Mārketings | 12 |
4.3.1. | Produkta klasifikācija | 12 |
4.3.2. | Cena | 12 |
4.3.3. | Virzīšana tirgū | 14 |
4.3.4. | Pakalpojumu realizācijas stimulēšana | 15 |
4.4. | Darba grafiks | 15 |
4.5. | Risks un tā vadīšana | 16 |
5.1. | Darba algas aprēķins | 17 |
5.2. | Pārdošanas apjoma prognoze | 18 |
5.3. | Naudas plūsmas pārskats | 18 |
5.4. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 19 |
5.5. | Bilance | 20 |
3.UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA
Uzņēmuma mērķis ir sasniegt potenciālo (prognozēto) apmeklējumu skaitu sava darbībā aktīvajā sezonā, lai gūtu peļņu, kā arī organizēt un realizēt efektīvu reklāmas politiku, lai pēc iespējas vairāk klientu iepazītos ar uzņēmuma piedāvātajiem diferencētajiem piedāvājumiem, tādējādi iegūstot klientu interesi un atzinību. Uzņēmuma mērķis ir nākotnē izveidot atlaižu, īpašo piedāvājumu sistēmu.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientu vēlmju apmierinātību par piedāvātajiem pakalpojumiem. Misija realizēt augstākā līmeņa apkalpošanu, servisu, lai patērētājs justos pilnībā apmierināts. Sniegt patērētājam labu, kvalitatīvu, veselīgu atpūtu.
Uzņēmums „Dzīvo zaļi” izvēlas diferencēšanas stratēģiju, iekarojot tirgu un patērētāju ievērību ar jauni komplektētu atpūtas bāzi.
4.DETALIZĒTS PLĀNS
4.1 Uzņēmuma juridiskais statuss – Individuālais komersants
4.2 Uzņēmuma potenciāls
4.2.1 Materiālais potenciāls
Izvietojums
Uzņēmums atrodas Kurzemē, Tukuma rajonā, Tukumā pie Melnezera – kas atrodas netālu no pilsētas centra, taču pietiekami tālu no pilsētas burzmas.
Ēkas:
- 10 kempinga mājiņas – 3 vienvietīgas, 5 divvietīgas un 2 divstāvu kempinga mājiņas (ģimenei, cilvēku grupai u.tml.)
- 4 ēkas – 1 deju zāle ar jumtu un galdiņiem, 2 administratīvās ēkas personālam, birojam, direktora kabinetam un 1 saimniecības ēka – mantu glabāšanai (noliktava).
Iekārtas:
- Dators – 1 direktora (vadītāja) vajadzībām un 1 grāmatvedei.
- Veļas mašīna - , lai nodrošinātu sanitāro tīrību kempinga mājiņās.
- Ofisa mēbeles – grāmatvedes un direktora ofisa iekārtošanai.
…
Biznesa plāns par kempingu "Dzīvo zaļi"
- Kempings "Dzīvo zaļi"
- SIA "Fubars Internet"
- SMF "Mēbeļu dizains"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sadzīves pakalpojumu un servisa centrs
Business Plans for secondary school12
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school20
-
Biznesa plāns tūrisma informācijas pakalpojumu uzņēmumam
Business Plans for secondary school14
-
Biznesa plāns viesu namam
Business Plans for secondary school29
-
Biznesa plāns skolēnu mācību firmai SIA "LEA"
Business Plans for secondary school16