Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:662353
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mazumtirdzniecības uzcenojumi:- Lielveikalos 20%, vietējos veikalos 23
Maksāšanas veids : Skaidrā naudā jau iepriekš, caur konta pārskaitījumu
Mārketinga budžets:
Reklāmas izmaksas: 50000 eiro
Izplatīšanas izmaksas: 350000
Produkta izmaksas: 780000
Provizoriskā gada peļņas un zaudējuma aprēķins:
1 000 000 – 15 000 – 350 000 – 450 000 = 185000 eiro

Kopsavilkums: Tirdzniecības plānošana ir ļoti sarežģīts process, kurā jāiegulda daudz darba un daudz resursu. Ir jāsaskaras ar daudzām un dažādām problēmām. Kad vietējais tirgus paliek par šauru, tad laiks izplatīties tālāk un tad ir jāizpēta, kurās valstīs būs pēc produkta lielāks pieprasījums, ir jāizanalizē visas paterātāja vēlmes, jāizpēta valsts un ekonomikas parametri, kā arī kādi konkurenti ir attiecīgajā valstī. Ja uzņēmums veicos šo analīzi nāk pie secinājuma, ka ir vērts iet starptautiskajā tirgū, tad tā arī ir jādara un jo mazāks risks, lai šajā valstī darbotos, jo lielākas iespējas gūt peļņu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1243229
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register