Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239932
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Pašreizējā situācija mārketingā   
3.  Iespējamu un diskutējamu jautājumu analīze   
4.  Plāna mērķi   
5.  Mārketinga stratēģijas izstrādāšana   
6.  Darbības programma   
7.  Izmaksu un ienākumu posteņu tāmes kalkulācija   
Extract

8. Plāna izpildes kontrole
• Tiks noteikts tā īstenošanas laiks- 3 mēnešu laikā visam jābūt saplānotam, jānotiek sekmīgai darbībai;
• Katrs darbinieks tiks kontrolēts, tam tiks dots noteikts uzdevums, kura izpildei tiks sekots līdzi;
• Darbinieku koordinēšana, ar iespējamu palīdzību nepieciešamības gadījumā;
• Regulāri rīkosim sanāksmes, kuru laikā apspriedīsim progresu mārketinga jomā, ikvienam darbiniekam būs iespēja paust savas idejas darbības uzlabošanai, kuras visi kopā apspriedīsm un nonāksim pie gala lēmuma- īstenot radušos ideju vai nē;
• Visi lēmumi tiks pieņemti demokrātiskā ceļā- ar balsošanas palīdzību;
• Katra darbinieka pienākums ziņot par ar plānu saistītām problēmām tā izpildes laikā, lai būtu iepējams laicīgi novērst radušos kļūmi.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register