Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:132314
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mārketinga stratēģija.
Kā zināms jebkurā uzņēmumā, kas sāk savu darbību ir jābūt noteiktai stratēģijai, kā uzņēmums strādās, kādā veidā iekaros savu tirgus daļu un noturēsies šajā daļā. Mūsdienās, lai iekarotu noteiktu tirgus daļu ir jāatšķiras no pārējiem uzņēmumiem. Viens no atšķirības variantiem varētu būt uzņēmuma sniegtie pakalpojumi, vai papildpakalpojumi.
Šis uzņēmums nodarbosies ar zemeņu audzēšanu un realizēšanu. Pirmajā gadā uzņēmuma galvenais uzdevums būs iekarot noteiktu tirgus daļu ar reklāmas palīdzību. Turpmākajos gados iespējams ražošanas platību palielināšana un audzēšanas tehnoloģiju pilnveidošana un modernizēšana, kā arī dažādu pakalpojumu ieviešana. Pakalpojumu ieviešana turpmākajos gados būs nepieciešama, lai noturētos iekarotajā tirgus daļā. Turpmākajos gados arī ir ieplānots meklēt papildus vēl pārstrādes uzņēmumus un citus noieta tirgus. Tas ir nepieciešams, lai uzņēmums nekļūtu atkarīgs no viena vienīga uzpircēja, pārstrādes firmas.
Tātad pirmajā gadā tiks iekarota noteikta tirgus daļa ar reklāmas palīdzību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register