Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
1,04 (19%)
Discounted price*:
4,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:357209
Evaluation:
Published: 15.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MOTIVĀCIJAS TEORĒTISKIE PAMATI    6
1.1.  Jēdzienu motivācija un motivēšana definīcijas un būtība    6
1.2.  Motivācijas galvenās teorijas    8
1.3.  Motivēšanas veidi    14
2.  MOTIVĀCIJAS VEIDU ANALĪZE UZŅĒMUMĀ SIA „DACS”    18
2.1.  Uzņēmuma SIA „DACS” raksturojums    18
2.2.  Uzņēmuma SIA „DACS” personāla raksturojums    20
2.3.  Uzņēmuma personāla anketēšanas pētījuma analīze    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
  PIELIKUMS    31
Extract

Anketas astotais jautājums arī bija atvērtais jautājums, kur respondenti varēja izklāstīt savu viedokli par to, kā būtu iespējams uzlabot darbinieku pašatdevi un kādus motivāciju rosinošus faktorus viņi ieteiktu. Tika saņemtas šādas atbildes:
• Paaugstinātu atalgojumu, jo tas ir ļoti zems, nodrošinātu labākus darba apstākļus.
• Palielinātu atalgojumu, nodrošinātu apdrošināšanas polises. Pieņemtu darbā vairāk cilvēkus, kas esošajiem darbiniekiem atvieglotu darba gaitu, jo darba apjoms ir ļoti liels.
• Ieviestu piemaksas par papildu darbu, prēmijas par izcili veiktu darbu.
• Vairāk uzmundrinājumu, pateicību un uzslavu no vadības puses, neformālu pasēdēšanu, lai vairāk saliedētu kolektīvu. Vairāk organizatorisku jautājumu apspriešanu. Atalgojuma paaugstināšanu, kā arī piemaksas par papildu darbu.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Rakstot studiju darbu autors ir sasniedzis izvirzīto mērķi un ir izpētījis motivācijas veidus un to realizāciju, izdarot šādus secinājumus:
Izvērtējot SIA „DACS” darbību ir iespējams secināt, ka uzņēmums ir stabils un ienesīgs, par ko norāda uzņēmuma finansiālie rādītāji, kā arī pēc klientu aptaujas ir iespējams secināt, ka ar uzņēmuma darbu klienti ir apmierināti.
Uzņēmums savā mārketinga stratēģijā ir noteicis gan finansiālos mērķus- apgrozījuma un peļņas palielināšanu, gan mērķa tirgus noteikšanu- patērētāji, kam ikdienā nepieciešami atbilstoši pakalpojumu, tehniskas preces visdažādākajās nozarēs un uzņēmuma uzstādīti mērķi nosaka, ka ir nepieciešams daudz strādāt, pieņemt atbildīgus lēmumus un veikt kvalitatīvu darba izpildi, lai spētu šos mērķus sasniegt.
Kopumā vērtējot studiju darba izstrādi jāatzīst, ka darba laikā ir iegūta ļoti nozīmīga pieredze, kas noderēs turpmākai dzīvei, kā arī būs pamats jaunu zināšanu ieguvei un papildināšanai.
Studiju darba izstrādes laikā ir iegūta ļoti plaša teorētiskā izpratne par dažādiem jēdzieniem, teorijām un definīcijām, kas ir saistīti ar motivēšanu, kā arī iegūtas praktiskas zināšanas un nenovērtējama pieredze.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Motivācijas veidi un pielietojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/357209

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register