Business Plans
Business and Law
Marketing, Advertising
Produkta Niedriņi mārketinga kampaņas plāns Zviedrijā-
Produkta Niedriņi mārketinga kampaņas plāns Zviedrijā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Produkta definīcija un pozicionējums | 4 |
2. | Produkta mārketinga mix raksturojums | 5 |
2.1. | Produkta raksturojums | 5 |
2.2. | Cenu politikas raksturojums | 5 |
2.3. | Produkta realizācijas stratēģija Zviedrijas tirgū | 6 |
3. | Kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana | 10 |
4. | Tirgus raksturojums | 11 |
5. | Konkurentu SVID analīze | 13 |
6. | Konkurences vides raksturojums Zviedrijas tirgū | 14 |
7. | Tirgus segmentācija | 17 |
8. | Kampaņas mērķauditorijas definēšana | 18 |
9. | Kampaņas risku un panākumu faktoru noteikšana | 19 |
10. | Kampaņas laika grafiks | 20 |
11. | Kampaņas realizēšanas stratēģija | 22 |
11.1. | Kampaņas īstenotāju personālijas | 22 |
11.2. | Kampaņas budžets | 22 |
12. | Kampaņas komunikācijas stratēģijas | 24 |
12.1. | Reklāmas stratēģijas pārskats | 24 |
12.2. | Sabiedriskās attiecība stratēģijas izvēle | 25 |
12.4. | Noieta veicināšanas pasākumi | 26 |
12.5. | Netradicionāls mārketinga komunikācijas risinājums | 26 |
13. | Kampaņas novērtējuma metodika | 28 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 29 |
Mārketinga kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos. Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū, tādējādi radot priekštstatu mērķauditorijai par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc produkta reklāmas ieviešanas tirgū, seko sacensība ar konkurentiem. Nemitīgā cīņa par labākām pozīcijām un augstāku pieprasījumu izraisa nepieciešamību pēc efektīvas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Nozīmīgs ir arī reklāmas kampaņas mērķis, kurš atgādina par produktu, neļauj patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.…
Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu. Uzņēmums plāno ar septembra mēnesi veikt mārketinga kampaņas plāna uzsākšanu. Tiks izveidots elektronisks uzņēmuma profils, mājas lapa zviedru valodā, piedāvājumu sagatavošana un paraugu nosūtīšana, kā arī partneru personiska uzrunāšana. Būtiskākais mērķis aktivitātes veikšanai ir izveidot un pielāgot esošos mārketinga materiālus, lai tie būtu piemēroti un saprotami mērķa tirgum. Oktobrī tiks veikta produktu “Niedriņi” ieviešana Zviedrijas tirgū, kā arī informācijas izvietošana sociālos tīklos (baneru reklāma Instagram, Facebook) un skrejlapu izplatīšana, lai piesaistītu potneciālos klientus. Novembrī, kad norisināsies Eco Life Scandinavia izstāde, tajā tiks nodrošināta dalība uzņēmumam “Niedriņi”.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga koncepcija tirgvedībā
Business Plans for university16
-
Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
Business Plans for university73
-
Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Business Plans for university9
-
Uzņēmuma "Pirtnieciņš" mārketinga plāns
Business Plans for university12
-
SIA "Kaprīze"mārketinga plāns
Business Plans for university9