Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:221828
Evaluation:
Published: 24.11.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2018.g. - 2019.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta definīcija un pozicionējums    4
2.  Produkta mārketinga mix raksturojums    5
2.1.  Produkta raksturojums    5
2.2.  Cenu politikas raksturojums    5
2.3.  Produkta realizācijas stratēģija Zviedrijas tirgū    6
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    10
4.  Tirgus raksturojums    11
5.  Konkurentu SVID analīze    13
6.  Konkurences vides raksturojums Zviedrijas tirgū    14
7.  Tirgus segmentācija    17
8.  Kampaņas mērķauditorijas definēšana    18
9.  Kampaņas risku un panākumu faktoru noteikšana    19
10.  Kampaņas laika grafiks    20
11.  Kampaņas realizēšanas stratēģija    22
11.1.  Kampaņas īstenotāju personālijas    22
11.2.  Kampaņas budžets    22
12.  Kampaņas komunikācijas stratēģijas    24
12.1.  Reklāmas stratēģijas pārskats    24
12.2.  Sabiedriskās attiecība stratēģijas izvēle    25
12.4.  Noieta veicināšanas pasākumi    26
12.5.  Netradicionāls mārketinga komunikācijas risinājums    26
13.  Kampaņas novērtējuma metodika    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Mārketinga kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos. Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū, tādējādi radot priekštstatu mērķauditorijai par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc produkta reklāmas ieviešanas tirgū, seko sacensība ar konkurentiem. Nemitīgā cīņa par labākām pozīcijām un augstāku pieprasījumu izraisa nepieciešamību pēc efektīvas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Nozīmīgs ir arī reklāmas kampaņas mērķis, kurš atgādina par produktu, neļauj patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register