Mārketinga kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos. Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū, tādējādi radot priekštstatu mērķauditorijai par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc produkta reklāmas ieviešanas tirgū, seko sacensība ar konkurentiem. Nemitīgā cīņa par labākām pozīcijām un augstāku pieprasījumu izraisa nepieciešamību pēc efektīvas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Nozīmīgs ir arī reklāmas kampaņas mērķis, kurš atgādina par produktu, neļauj patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.…