Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:428718
 
Evaluation:
Published: 10.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Plāna kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
2.2.  Nozares apraksts    5
2.3.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    5
3.  Produkcija un pakalpojumi    7
4.1.  Mērķa tirgus    9
4.2.  Tirgus segmentācija    9
4.3.  Konkurences analīze    9
4.4.  Priekšrocības un trūkumi    10
5.  Mārketinga stratēģija    11
5.1.  Cenu politika    11
5.2.  Tirgus iekarošana    11
5.3.  Reklāma    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
6.1.  Izvietojums    13
6.2.  Telpas un iekārtas    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
8.  Risks un problēmas    16
9.  Finansu informācija    17
9.1.  Bankas kredīts    17
9.3.  Ieņēmumi    17
9.4.  Izmaksas    18
9.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    19
9.6.  Bilance    20
Extract

2.2. Nozares apraksts

Iecavā fotoindustrija nav plaši attīstīta. Ir iespējams nofotografēties dokumentiem, kā arī pasūtīt fotogrāfijas izgatavošanai, taču tās netiek gatavotas Iecavā, bet gan sūtītas uz fotosaloniem Rīgā. Iecavā nav speciāls fotosalons, tāpēc pasūtījumi tiek pieņemti atsevišķos veikalos. Nofotogrāfēties ir iespējams tikai vienu reizi nedēļā.
2.3. Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi

SIA “3J foto" plāno veikt uzņēmējdarbību vadoties pēc sekojošiem principiem:
• nemainīt pēc būtības jau izveidoto uzņēmuma darbības struktūru;
• turpināt visu tradicionālo uzņēmuma darbības veidu pilnveidošanu;
• pieredzes uzkrāšanas gaitā organizēt jaunus darbības veidus pakalpojumu jomā.
Uzņēmums turpinās savu pamatdarbību, kā arī papildinās to ar jauniem darbības veidiem. SIA "3J foto" nodarbojas arī ar visāda veida fotopakalpojumiem, kā arī ar fotoprodukcijas izplatīšanu. Uzņēmums savā darbībā ir paredzējis iekļaut arī izbraukuma pakalpojumus (uz skolām, bērnudārziem, darbavietām). Lai piesaistītu pircējus, salons sniedz procentuālas atlaides atsevišķām klientu grupām.
Tuvākā laikā ir iecerēts uzlabot pakalpojumus, dodot iespēju klientiem saņemt pasūtīto produkciju mājās.
Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt Iecavas un tās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīviem fotopakalpojumiem, kā arī dot iespēju iegādāties mūsdienīgu fotoprodukciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1169976
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register