-
SIA ’’AGa’’
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
BIZNESA PLĀNS | 4 | |
1. | KOPSAVILKUMS | 4 |
2. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 |
3. | UZŅĒMUMA VADĪBA | 7 |
4. | PRECES UN PAKALPOJUMI | 7 |
5. | TIRGUS | 9 |
6. | KONKURENTI | 10 |
7. | UZŅĒMUMA RAŽOŠANAS PLĀNS | 12 |
8. | STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANA | 12 |
9. | IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKS | 13 |
10. | FINANŠU PLĀNS | 14 |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 22 |
Biznesa plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam. Biznesa plāns ir nepieciešams ne tikai tiem uzņēmumiem, kas tikai gatavojas sākt savu darbību, bet arī tiem, kas jau labu laiku nodarbojas ar uzņēmējdarbību.
Plānošana nodrošina firmai veiksmīgu uzņēmējdarbību. Rūpīgi ir jāizanalizē priekšrocības un trūkumus.
Biznesa plānam ir trīs funkcijas:
1, Plāns, kuru var lietot lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu;
2, Tas ir retrospektīvs instruments ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā;
3, Naudas sagādāšana.
(‘’Biznesa plāna ceļvedis’’ 1-2 lpp.)
Ja uzņēmumam ir vēlēšanās atrast partneri, saņemt kredītu, tam obligāti ir jāsastāda biznesa plāns, pretējā gadījumā, viņu neviens neuzskatīs par nopietnu partneri biznesā.
Biznesa plāns ir domāts , lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā. Plānā ir jābūt precīzai informācijai, tai jābūt optimisma pilnai un interesi izraisošai.
Biznesa plāni ir jātaisa regulāri. Tādējādi ir iespējams iepriekšējā gada plānā atrast informāciju par to, kāda rīcība bijusi efektīva, kāda ne.
Biznesa plānu lasīs cilvēki gan uzņēmumā, gan ārpus tā. Lasītāji ārpus uzņēmuma, lielākoties būs tie, no kā atkarīga finansēšana, lai gan plānu lasīs arī profesionāli konsultanti un dažkārt pat piegādātāji, izplatītāji un citi, kam ir darījuma intereses uzņēmumā. Tāpēc biznesa plānam ir jābūt labi pārdomātam un perfekti uzrakstītam.
Biznesa plānā ir jābūt:
Kopsavilkumam - visa biznesa plāna rezumējums. Tur ir minēti uzņēmuma mērķi noteiktam laika periodam, kā arī stratēģija, kuru uzņēmums vēlas izmantot šo mērķu sasniegšanai;
Uzņēmuma aprakstam - viss par uzņēmumu. Tā atrašanās vieta, nosaukums, priekšrocības, trūkumi, kapitāls, peļņa, zaudējumi, u.c.;
Uzņēmuma vadībai - par uzņēmuma vadītāju un strādājošajiem;
Preces un pakalpojumi - apraksta savu preci un pakalpojumus, akcentējot tā sevišķās īpašības, ražošanas procesu, apjomu un cenas;
Tirgus - savāktā informācija par klientiem, par pieprasījumu;
Konkurenti - visas ziņas nepieciešamās par konkurentiem;
Uzņēmuma ražošanas plāns - raksturota ražošanas nozare kopumā;
Stratēģiskā plānošana - par tuvākiem un tālākiem plāniem, līdzekļiem ar kuriem tos domā sasnieg;
Iespējamās problēmas un risks - aprakstītas iespējamās problēmas, kas var radīt materiālus zaudējumus un samazināt uzņēmuma peļņu;
Finanšu plāns - peļņas un zaudējumu aprēķins, bilance un naudas apgrozījuma pārskats. Jaunizveidotam uzņēmumam jāaprēķina ienākumi un izdevumi, jeb plānotā bilance.
Savu biznesa plānu veidošu, lai piesaistītu kreditora uzmanību. Uzņēmums, kurš vēlas sākt savu darbību tūrisma jomā, atverot viesnīcu jau esošā ēkā, vēlas aizņemties naudas līdzekļus, lai būtu iespējams šajā ēkā ierīkot viesnīcu un sākt darbību. Tieši šādu nozari uzņēmumam izvēlējos, jo pati strādāju viesnīcā, un nedaudz pārzinu šo sfēru.
Arvien straujāk attīstoties tūrisma biznesam un Rīgai kā kultūras centram, ir jārada iespēja atrisināt problēmu ar kuru sastopas tie daudzie ceļotāji, kuri nevar atļauties par naktsmītni maksāt diennakti iespaidīgas naudas summas.
Tāpēc vien tiks veidota viesnīca uz jau esošas celtnes Rīgas centrā.
Uzņēmējdarbības vide.
Rīga kā Baltijas valstu metropole ar tās centrālo lomu politiskajā, ekonomiskajā, zinātniskajā un kultūras aktivitātes jomā, visā Baltijas reģionā. Tās ērtais ģeogrāfiskais izvietojums un kultūras daudzveidība veido izcilus nosacījumus, lai izveidotu viesnīcu Rīgas pilsētā. Viesnīca kā sekmīgu tūrisma aktivitāšu produkts, pilnveidotu Rīgas infrastruktūru sekmīgai tās darbībai, veicinātu nacionālās ekonomikas izaugsmi. Lai iegūtu pilnvērtīgu un aptverošu izklāstu par dotā produkta nepieciešamību, kam būs perspektīva, turpmākais izklāsts sniegs tendences viesnīcas veiksmīgai attīstībai. …
IEVADS. 3 BIZNESA PLĀNS. 4 1. KOPSAVILKUMS. 4 2. UZŅĒMUMA APRAKSTS. 5 3. UZŅĒMUMA VADĪBA. 7 4. PRECES UN PAKALPOJUMI. 7 5. TIRGUS. 9 6. KONKURENTI. 10 7.UZŅĒMUMA RAŽOŠANAS PLĀNS. 12 8. STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANA. 12 9. IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKS. 13 10.FINANŠU PLĀNS. 14 IZMANTOTĀ LITERATŪRA. 22
- SIA ’’AGa’’
- SIA "A-Audio"
-
SIA "Afrodīte"
Business Plans13 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Business Plans for secondary school8
-
Avīze "Pasta Balodis"
Business Plans for secondary school9
-
Guļbūvju ražošanas biznesa plāns
Business Plans for secondary school45
-
Biznesa plāns ar nosacījumiem
Business Plans for secondary school13
Evaluated! -
"Venden+" - akvaparks
Business Plans for secondary school8