Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915402
 
Evaluation:
Published: 22.11.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  BIZNESA PLĀNS    4
1.  KOPSAVILKUMS    4
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
3.  UZŅĒMUMA VADĪBA    7
4.  PRECES UN PAKALPOJUMI    7
5.  TIRGUS    9
6.  KONKURENTI    10
7.  UZŅĒMUMA RAŽOŠANAS PLĀNS    12
8.  STRATĒĢISKĀ PLĀNOŠANA    12
9.  IESPĒJAMĀS PROBLĒMAS UN RISKS    13
10.  FINANŠU PLĀNS    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    22
Extract

Biznesa plāns ir pilnīgi nepieciešams jebkuram biznesam. Biznesa plāns ir nepieciešams ne tikai tiem uzņēmumiem, kas tikai gatavojas sākt savu darbību, bet arī tiem, kas jau labu laiku nodarbojas ar uzņēmējdarbību.
Plānošana nodrošina firmai veiksmīgu uzņēmējdarbību. Rūpīgi ir jāizanalizē priekšrocības un trūkumus.
Biznesa plānam ir trīs funkcijas:
1, Plāns, kuru var lietot lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu;
2, Tas ir retrospektīvs instruments ar kura palīdzību biznesmenis var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā;
3, Naudas sagādāšana.

(‘’Biznesa plāna ceļvedis’’ 1-2 lpp.)

Ja uzņēmumam ir vēlēšanās atrast partneri, saņemt kredītu, tam obligāti ir jāsastāda biznesa plāns, pretējā gadījumā, viņu neviens neuzskatīs par nopietnu partneri biznesā.
Biznesa plāns ir domāts , lai plānotu firmas darbības virzienu noteiktā laika posmā. Plānā ir jābūt precīzai informācijai, tai jābūt optimisma pilnai un interesi izraisošai.
Biznesa plāni ir jātaisa regulāri. Tādējādi ir iespējams iepriekšējā gada plānā atrast informāciju par to, kāda rīcība bijusi efektīva, kāda ne.
Biznesa plānu lasīs cilvēki gan uzņēmumā, gan ārpus tā. Lasītāji ārpus uzņēmuma, lielākoties būs tie, no kā atkarīga finansēšana, lai gan plānu lasīs arī profesionāli konsultanti un dažkārt pat piegādātāji, izplatītāji un citi, kam ir darījuma intereses uzņēmumā. Tāpēc biznesa plānam ir jābūt labi pārdomātam un perfekti uzrakstītam.
Biznesa plānā ir jābūt:
Kopsavilkumam - visa biznesa plāna rezumējums. Tur ir minēti uzņēmuma mērķi noteiktam laika periodam, kā arī stratēģija, kuru uzņēmums vēlas izmantot šo mērķu sasniegšanai;
Uzņēmuma aprakstam - viss par uzņēmumu. Tā atrašanās vieta, nosaukums, priekšrocības, trūkumi, kapitāls, peļņa, zaudējumi, u.c.;
Uzņēmuma vadībai - par uzņēmuma vadītāju un strādājošajiem;
Preces un pakalpojumi - apraksta savu preci un pakalpojumus, akcentējot tā sevišķās īpašības, ražošanas procesu, apjomu un cenas;
Tirgus - savāktā informācija par klientiem, par pieprasījumu;
Konkurenti - visas ziņas nepieciešamās par konkurentiem;
Uzņēmuma ražošanas plāns - raksturota ražošanas nozare kopumā;
Stratēģiskā plānošana - par tuvākiem un tālākiem plāniem, līdzekļiem ar kuriem tos domā sasnieg;
Iespējamās problēmas un risks - aprakstītas iespējamās problēmas, kas var radīt materiālus zaudējumus un samazināt uzņēmuma peļņu;
Finanšu plāns - peļņas un zaudējumu aprēķins, bilance un naudas apgrozījuma pārskats. Jaunizveidotam uzņēmumam jāaprēķina ienākumi un izdevumi, jeb plānotā bilance.

Savu biznesa plānu veidošu, lai piesaistītu kreditora uzmanību. Uzņēmums, kurš vēlas sākt savu darbību tūrisma jomā, atverot viesnīcu jau esošā ēkā, vēlas aizņemties naudas līdzekļus, lai būtu iespējams šajā ēkā ierīkot viesnīcu un sākt darbību. Tieši šādu nozari uzņēmumam izvēlējos, jo pati strādāju viesnīcā, un nedaudz pārzinu šo sfēru.
Arvien straujāk attīstoties tūrisma biznesam un Rīgai kā kultūras centram, ir jārada iespēja atrisināt problēmu ar kuru sastopas tie daudzie ceļotāji, kuri nevar atļauties par naktsmītni maksāt diennakti iespaidīgas naudas summas.
Tāpēc vien tiks veidota viesnīca uz jau esošas celtnes Rīgas centrā.

Uzņēmējdarbības vide.
Rīga kā Baltijas valstu metropole ar tās centrālo lomu politiskajā, ekonomiskajā, zinātniskajā un kultūras aktivitātes jomā, visā Baltijas reģionā. Tās ērtais ģeogrāfiskais izvietojums un kultūras daudzveidība veido izcilus nosacījumus, lai izveidotu viesnīcu Rīgas pilsētā. Viesnīca kā sekmīgu tūrisma aktivitāšu produkts, pilnveidotu Rīgas infrastruktūru sekmīgai tās darbībai, veicinātu nacionālās ekonomikas izaugsmi. Lai iegūtu pilnvērtīgu un aptverošu izklāstu par dotā produkta nepieciešamību, kam būs perspektīva, turpmākais izklāsts sniegs tendences viesnīcas veiksmīgai attīstībai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1188515
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register