Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:652563
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  BIZNESA IDEJAS KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    5
2.  UZŅĒMUMS UN TĀ DARBĪBAS JOMAS    6
3.  PRECES APRAKSTS    7
4.  TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE    9
4.1.  SĪKĀKA KONKURENTU ANALĪZE    10
5.  MĀRKETINGS    12
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    13
7.  DARBĪBAS PLĀNS    15
8.  SVID ANALĪZE    17
9.  RISKS, PROBLĒMAS, KĀ TĀS MAZINĀT    18
10.  FINANSĒŠANAS STRATĒĢIJA    19
11.  FINANSU INFORMĀCIJA    20
11.1.  IENĀKUMI    21
11.2.  IZDEVUMI    22
Extract

Stājoties Junior Achievement Latvia (JAL) uzņēmumu reģistrā, „Cheri” kļūs par Sabiedrību ar Ierobežotu Atbildību Skolēnu Mācību Firmu (SIA SMF).
Firmas nosaukums ir svešvalodā, taču tas ir labskanīgs un bieži dzirdēts vārds, tādēļ viegli atpazīstams. „Cheri” [šerī] tulkojumā no franču valodas nozīmē „ķirsītis”. Mūsu prece nav pirmās nepieciešamības prece, tā ir maza greznība, taču lieliski papildina cilvēka personības izpausmes iespējas – tā ir gluži kā ķirsītis putukrējumam. Tādā veidā mūsu prece tiek salīdzināta ar ķirsīti un, līdzarto, tas tika izvēlēts firmas nosaukumam.
Firma tiek veidota ar mērķi piedāvāt preci, kas Madonā ir grūti pieejama, un ir salīdzinoši dārgāka, iepriecināt pircējus ar pozitīvu un jautru informāciju (asprātīgiem zīmējumiem un atjautīgiem tekstiem), kas tiks izmantoti preces dizaina veidošanā. Dot iespēju pircējam mūsu preci izmantot gan kā stila elementu, gan kā informāciju nesošu elementu. Tādā veidā cilvēks var apmierināt A. Maslova vajadzību piramīdas 5. līmeni (pašapliecināšanās). Tiek plānots izmantot un popularizēt mūsu skolas tēlu, preces dizainā izmantojot MVĢ (Madonas Valsts ģimnāzijas) simboliku.
Tāpat arī, firma tiek veidota ar mērķi gūt priekšstatu par uzņēmējdarbības pamatiem, apgūt patērētāja psiholoģiju, dibināt jaunus kontaktus ar cilvēkiem, iemācīties darboties komandā, izkopt atbildības sajūtu, iemācīties plānot savu laiku, kā arī gūt zināmu peļņu. Pie kam, darbs ir radošs un interesants, tāpēc ir it īpaši piemērots mūsu firmas vadošajai komandai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register