Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:283992
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Uzņēmuma apraksts   
3.  Pakalpojumu raksturojums   
3.1.  Cenas   
4.  Uzņēmuma vadība   
4.1.  Darba algas aprēķins   
5.  Tirgus analīze   
6.  Mārketinga stratēģija   
7.  Iespējamie riski un to mazināšanas pasākumi   
Extract

Biznesa plāns tiek izstrādāts sakarā ar jauna uzņēmuma dibināšanu, lai noskaidrotu vajadzīgo resursu daudzumu, novērtētu biznesa idejas realitāti un izvērtētu šī uzņēmuma darbības izdevīgumu.
SIA “GARDUMS ” būs neliels ēdināšanas uzņēmums jeb kafejnīca. Uzņēmums piederēs vienai ģimenei. Uzņēmums atradīsies Līvānu pilsētas centrā.
Uzņēmuma vadošie darbinieki apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā. Viņu profesionālās iemaņas atbilst ieņemamajiem amatiem.
SIA “GARDUMS ” galvenais virziens ir sameklēt savu vietu pārtikas biznesā, piedāvāt cilvēkiem labus, kvalitatīvus un garšīgus ēdienus, kas gatavoti no Latvijā ražotajiem ekoloģiski tīrajiem produktiem.
Ideja dibināt kafejnīcu, kur ir arī neliels bārs, rādījās, jo šajā vietā nav pietiekoši lielas un labas vietas, kur varētu apēst garšīgi pagatavotus ēdienus, kā arī tos pasūtīt mājās. Līvānos ir daži restorāni un bāri, bet tie ir domāti vairāk pieaugušajiem, nevis bērniem un jauniešiem.
Uzņēmumā telpas būs ļoti gaumīgi un skaisti iekārtotas, tas piesaistīs klientus ar savu izskatu un garšīgiem ēdieniem.
Uzņēmums piedāvās saviem klientiem arī tādu iespēju, kā piegādāt ēdienus pēc pasūtījuma, tur kur vēlās klients. Tā pagaidām ir ļoti svaiga un jauna iespēja Līvānu pārtikas tirgū.
Tā kā SIA “GARDUMS ” kafejnīcas telpas ir diezgan lielas, tur var ierīkot visādus pasākumus un svinības.
Būs ierīkota atsevišķa telpa, kurā savus svētkus varēs svinēt arī bērni.
Uzņēmuma konkurentiem ir savas prioritātes, jo tie jau paspēja iegūt savu tirgus daļu. Viņi jau paspēja izpētīt to darbību, kā arī iekāroja dažus pastāvīgus klientus.
Savā marketinga stratēģijā SIA “GARDUMS ” orientējās uz izvēlēta mērķa tirgus klientu vajadzību, vēlmju apmierināšanu. Uzņēmums jau no paša sākuma centīsies piesaistītu klientu lielāko daļu. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1192503
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register