Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902417
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1. nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    2
2. nodaļa.  Tirgus analīze    3
2.1.  Tirgus apstākļi    3
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    3
3. nodaļa.  Mārketinga stratēģija    5
3.1.  uzņēmuma cenu politika    5
3.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
3.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
4. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    7
4.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    7
4.2.  Uzņēmumāizmantojamie resursi    7
4.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
4.4.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
4.5.  uzņēmuma cilvēku potenciāls    8
5. nodaļa.  Mārketings    11
5.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums    11
5.2.  Produktu sortiments un tā raksturojums    11
5.3.  Produkta kvalitāte    12
5.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    12
5.5.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    12
6. nodaļa.  Risks un tā vadīšana    13
6.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    13
7. nodaļa.  Finašu informācija    14
7.1.  Uzņēmuma pzmatlīdzekļi    14
7.2.  Pamatlīdzekļu nolietojums pēc lineārās metodes    14
7.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    15
7.4.  Bilance    15
7.5.  Personāla skaits un apmaksa    16
7.6.  Pārdošanas apjoma un ieņēmumu plānošana    16
Extract

Tā kā sveces, vīraku un eliksīrus pērk gandrīz visu vecuma group pārstāvji, varbūt vienīgi izņemot bērnus, kas tos iegādājas ļoti reti vai nemaz, tad SIA “LV” ir orientēts uz cilvķiem no 18 gadu vecuma. Potenciālie klienti ir visi Limbažu iedzīvotāji, Limbažu novada iedzīvotāji un iebraucēji.
Sveces, vīraku un eliksīrus iegādājas abu dzimumu pārstāvji – gan sievietes, gan vīrieši. Tomēr, pārsvarā vairāk sievietes.
Vērtējot potenciālos pircējus pēc to ienākumu līmeņa, SIA “LV” vairāk ir orientēts uz cilvēkiem ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Tā kā SIA “LV” veikalā iespējams iegādāties preces, kuru cenu diapasons ir plašs, sākot ar zemām cenām vienkāršam un mazākām svecēm un augstākām cenām – smalkākajiem eliksīriem, tad arī iedzīvotāji ar atšķirīgu ienākumu līmeni var atrast sev atbilstošas preces.
Būtībā jau nav īpaši svarīgas nacionālās un kultūras pazīmes, jo veikals ir orientēts gan uz latviešu, gan uz krievu tautības iedzīvotājiem (šīs divas tautības Latvijā ir vislielākās skaita ziņā).

2.2. Piedāvājuma apstākļi.
2.2.1. Knkurentu analyze.
SIA “LV” konkurentu ir ļoti maz, sevišķi Limbažu novadā un iespējams visā Vidzemē, ja nu vienīgi Rīgā. Vienīgie iespējamie konkurenti varētu būt veikali, kuri tirgo sveces:
• SIA “Vairis”
• SIA “Jāde”
• SIA “Maxima”

Tomēr šo veikalu prču klāsts ir ļoti niecīgs, kvalitātes, cenas un apkalpošanas līmenis ir salīdzinoši zems ar SIA “LV”, jo veikals tiek pozicionēts kā ekskluzīvs un atšķirīgs. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1243097
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register