-
SIA "Lieliskais Valentīns"
Nr. | Chapter | Page. |
1. nodaļa. | Uzņēmuma apraksts | 2 |
1.1. | Uzņēmuma juridiskais statuss | 2 |
2. nodaļa. | Tirgus analīze | 3 |
2.1. | Tirgus apstākļi | 3 |
2.2. | Piedāvājuma apstākļi | 3 |
3. nodaļa. | Mārketinga stratēģija | 5 |
3.1. | uzņēmuma cenu politika | 5 |
3.2. | Uzņēmuma misija un mērķi | 6 |
3.3. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 6 |
4. nodaļa. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 7 |
4.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 7 |
4.2. | Uzņēmumāizmantojamie resursi | 7 |
4.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 7 |
4.4. | Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi | 7 |
4.5. | uzņēmuma cilvēku potenciāls | 8 |
5. nodaļa. | Mārketings | 11 |
5.1. | Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums | 11 |
5.2. | Produktu sortiments un tā raksturojums | 11 |
5.3. | Produkta kvalitāte | 12 |
5.4. | Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji | 12 |
5.5. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 12 |
6. nodaļa. | Risks un tā vadīšana | 13 |
6.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 13 |
7. nodaļa. | Finašu informācija | 14 |
7.1. | Uzņēmuma pzmatlīdzekļi | 14 |
7.2. | Pamatlīdzekļu nolietojums pēc lineārās metodes | 14 |
7.3. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 15 |
7.4. | Bilance | 15 |
7.5. | Personāla skaits un apmaksa | 16 |
7.6. | Pārdošanas apjoma un ieņēmumu plānošana | 16 |
Tā kā sveces, vīraku un eliksīrus pērk gandrīz visu vecuma group pārstāvji, varbūt vienīgi izņemot bērnus, kas tos iegādājas ļoti reti vai nemaz, tad SIA “LV” ir orientēts uz cilvķiem no 18 gadu vecuma. Potenciālie klienti ir visi Limbažu iedzīvotāji, Limbažu novada iedzīvotāji un iebraucēji.
Sveces, vīraku un eliksīrus iegādājas abu dzimumu pārstāvji – gan sievietes, gan vīrieši. Tomēr, pārsvarā vairāk sievietes.
Vērtējot potenciālos pircējus pēc to ienākumu līmeņa, SIA “LV” vairāk ir orientēts uz cilvēkiem ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Tā kā SIA “LV” veikalā iespējams iegādāties preces, kuru cenu diapasons ir plašs, sākot ar zemām cenām vienkāršam un mazākām svecēm un augstākām cenām – smalkākajiem eliksīriem, tad arī iedzīvotāji ar atšķirīgu ienākumu līmeni var atrast sev atbilstošas preces.
Būtībā jau nav īpaši svarīgas nacionālās un kultūras pazīmes, jo veikals ir orientēts gan uz latviešu, gan uz krievu tautības iedzīvotājiem (šīs divas tautības Latvijā ir vislielākās skaita ziņā).
2.2. Piedāvājuma apstākļi.
2.2.1. Knkurentu analyze.
SIA “LV” konkurentu ir ļoti maz, sevišķi Limbažu novadā un iespējams visā Vidzemē, ja nu vienīgi Rīgā. Vienīgie iespējamie konkurenti varētu būt veikali, kuri tirgo sveces:
• SIA “Vairis”
• SIA “Jāde”
• SIA “Maxima”
Tomēr šo veikalu prču klāsts ir ļoti niecīgs, kvalitātes, cenas un apkalpošanas līmenis ir salīdzinoši zems ar SIA “LV”, jo veikals tiek pozicionēts kā ekskluzīvs un atšķirīgs. …
Darba saturs: 1. nodaļa. Uzņēmuma apraksts; 1.1. Uzņēmuma juridiskais statuss; 2. nodaļa. Tirgus analīze; 2.1. Tirgus apstākļi; 2.2. Piedāvājuma apstākļi; 3. nodaļa. Mārketinga stratēģija; 3.1. uzņēmuma cenu politika; 3.2. Uzņēmuma misija un mērķi; 3.3. Uzņēmuma finanšu vajadzības; 4. nodaļa. Uzņēmuma funkcionēšanas plāns; 4.1. Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums; 4.2. Uzņēmumāizmantojamie resursi; 4.3. Uzņēmuma pamatlīdzekļi; 4.4. Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi; 4.5.uzņēmuma cilvēku potenciāls; 5. nodaļa. Mārketings 5.1. Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums; 5.2. Produktu sortiments un tā raksturojums; 5.3. Produkta kvalitāte; 5.4. Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji; 5.5. Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi; 6. nodaļa. Risks un tā vadīšana; 6.1. Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi; 7. nodaļa. Finanšu informācija 7.1. Uzņēmuma pamatlīdzekļi; 7.2. Pamatlīdzekļu nolietojums pēc lineārās metodes; 7.3. Peļņas un zaudējumu aprēķins; 7.4. Bilance; 7.5. Personāla skaits un apmaksa; 7.6. Pārdošanas apjoma un ieņēmumu plānošana.
- Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
- SIA "Braucam!"
- SIA "Lieliskais Valentīns"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa plāns viesu namam ''Atpūta''
Business Plans for secondary school8
-
SIA "Braucam!"
Business Plans for secondary school10
-
SIA "Danko"
Business Plans for secondary school27
-
ZS "Asariņi" - graudu audzēšana
Business Plans for secondary school13
-
Žurnāls "Lieliskais"
Business Plans for secondary school15
Evaluated!