Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:996865
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums   
1.  Uzņēmuma apraksts   
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu   
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība   
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība   
1.4.  Biznesa plāna idejas izstrādes vēsture   
1.5.  Uzņēmuma misija   
1.6.  Uzņēmuma mērķi   
  Stratēģiskie   
  Taktiskie   
  Operatīvie   
2.  Uzņēmuma vadība   
2.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls   
3.  Uzņēmuma produkta raksturojums   
  Medus   
  Propoliss   
  Ziedputekšņi   
  Bišu vasks   
  Produktu cenas   
3.4.  Preces un pakalpojuma dzīves cikls   
4.  Tirgus analīze   
4.1.  Nozares vispārējs raksturojums   
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija   
  Ģeogrāfiskās pazīmes   
  Demogrāfiskās pazīmes   
  Sociāli-ekonomiskās pazīmes   
4.3.  Konkurentu analīze   
4.4.  SVID analīze   
5.  Mārketinga stratēģija   
5.1.  Uzņēmuma cenu politika   
5.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums   
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi   
5.3.1.  Reklāma   
5.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana   
6.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns   
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums   
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi   
Extract

5.3.1. Reklāma
Lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, izraisītu to interesi par SIA „Medus Paradīze” ražoto produkciju, uzņēmums savā darbībā izmantos informējošo un pārliecinošo reklāmu.
Reklāma informēs potenciālos klientus (pasūtītājus) par zemām cenām un produkta kvalitāti. Reklāma SIA „Medus Paradīze” pozicionēs savu medu, ka dabisku, tīru un unikālu Latvijas produktu.
Lai savu informāciju novadītu līdz adresātiem – potenciālajiem patērētājiem, uzņēmums plāno ievietot reklāmu dažādās radiostacijās, piemēram, Latvijas Radio, SWH un tml., parādīt uzņēmumu televīzijas raidījumos un izveidot mājas lapu internetā ar visu informāciju par uzņēmumu un produkciju un par cenām. Ir plānots arī uzstādīt plakātu pie Tukuma trases, kur atrodas biškopības ražotne, lai pircēji un pasūtītāji varētu vieglāk atrast SIA „Medus Paradīze”, vai arī braucot pa ceļu nopirkt sev medu. Kopumā reklāmas izmaksām ir plānots iztērēt 400Ls pirmajā gada un 100Ls katrā nākamajā gadā (jo pirmajā gada tiek izveidota mājas lapa internetā un uzstādīts plakāts un reklāmas pasākumi būs aktīvāki lai parādītu savu klātbūtni tirgū) .

5.3.2. Sabiedriskā viedokļa veidošana
Tiks organizētas ekskursijas un apmācības programmas skolēniem. Pirmajos gados bezmaksas. SIA „Medus Paradīze” pozicionēs savu medu, ka dabisku, tīru un unikālu Latvijas produktu. Uzņēmums plāno sadarboties ar masu medijiem un izmantot reklāmas iespējas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,27 €
Work pack Nr. 1324265
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register