-
SIA "Merings"
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.2. | Nozares raksturojums | 5 |
1.3. | Ar ko atšķiras | 5 |
1.4. | Atrašanās vieta | 6 |
1.5. | Mikrovides raksturojums | 6 |
1.6. | Makrovides raksturojums | 6 |
2. | Preču un pakalpojumu raksturojums | 7 |
2.1. | Produkta ražošanas pamatojums | 7 |
2.2. | Produktu sortiments | 8 |
2.3. | Klientu apkalpošana | 9 |
2.4. | Konditorejas telpu iekārtojums | 9 |
2.5. | Kvalitātes kontroles pasākumi | 9 |
3. | Tirgus analīze | 10 |
3.1. | Mērķa tirgus | 10 |
3.2. | Konkurentu analīze | 10 |
3.3. | Klientu raksturojums | 10 |
3.4. | SVID analīze | 1 |
4. | Uzņēmuma darbības apraksts | 12 |
4.1. | Izejvielas | 12 |
4.2. | Darbinieki | 12 |
4.2. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 13 |
5. | Mārketings | 14 |
5.1. | Preces virzīšana tirgū | 14 |
5.2. | Cenu veidošana | 14 |
5.3. | Konditorejas apmeklētāju piesaistīšana | 15 |
6. | Riska faktoru analīze | 15 |
7. | Finanšu informācija | 16 |
7.1. | Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu saraksts | 16 |
7.2. | Investīcijas un finansējums | 16 |
7.3. | Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi | 17 |
7.5. | Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins | 18 |
7.5.1. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins finanšu vajadzībām | 18 |
7.6. | Kredīta dzēšanas grafiks | 18 |
Izmantotā literatūra | 19 | |
Pielikumi | 20 |
3. TIRGUS ANALĪZE
3.1. Mērķa tirgus
Uzņēmuma SIA ‘’Merings’’ mērķa tirgus ir visi cilvēki, kas vēlas iegādāties konditorejas izstrādājumus vai vienkārši atpūsties un izbaudīt jauko telpu atmosfēru. Šajā gadījumā tie ir Mežaparka iedzīvotāji un visas Latvijas Republikas iedzīvotāji, kā arī tūristi, jo konditoreja atrodas izdevīgā vietā, kuru katru dienu apmeklē ļoti daudz cilvēki.
SIA ‘’Merings’’ piedāvātās preces varēs iegādāties jebkurš cilvēks, kurš ir spējīgs apmaksāt konkrēto summu par piedāvāto preci.
3.2. Konkurentu analīze
Mežaparkā un tā apkārtnē nav nevienas citas līdzīgas konditorejas, tāpēc konkurence ir minimāla. Par netiešajiem konkurentiem var uzskatīt parastos veikalus, kur pārdod konditorejas izstrādājumus ļoti mazā klāstā un veikalus, kur var nopirkt dzērienus.
3.3. Klientu raksturojums
Par SIA ‘’Merings’’ potenciālajiem klientiem var uzskatīt Mežaparka iebraucējus, kas brauc apmeklēt Zoo dārzu vai vienkārši atpūsties, jo Mežaparks ir ļoti apmeklēta vieta tieši atpūtai. Uzņēmums ir parūpējies par visiem, tāpēc, nepārdod konditorejas izstrādājumus un dzērienus ar lielu uzcenojumu, lai preci varētu iegādāties jebkurš, jo neviens uzņēmums bez klientiem pastāvēt nevar.
…
Vidusskolas (11.klases) biznesa plāna darbs. Novērtēts ar 8 ballēm.
- SIA "Merings"
- SIA "Možums"
- SIA "Skvērs"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Skvērs"
Business Plans for secondary school13
-
SIA "Možums"
Business Plans for secondary school17
-
Biznesa plāns
Business Plans for secondary school7
-
SIA "Cukuriņš"
Business Plans for secondary school15
-
Maksas autostāvvieta SIA "Safers"
Business Plans for secondary school9