Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176841
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma juridiskais status    3
  Galvenie darbības virzieni    3
  Stratēģiskie mērķi    3
  Taktiskie mērķi    3
  Operatīvie mērķi    4
2.  Tirgus analīze    5
2.1.  Tirgus pieprasījums    5
2.2.  Tirgus piedāvājums    5
3.  Galvenie mārketinga stratēģiskie virzieni    8
3.1.  Produkta dzīves cikls    8
3.2.  SVID analīze    8
3.3.  Mārketinga stratēģija    8
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns    10
4.1.  Materiālais potenciāls    10
4.2.  Uzņēmuma vadība    11
4.3.  Personāls    12
5.  Mārketinga pasākumu komplekss    13
5.1.  Preču un pakalpojumu raksturojums    13
5.2.  Produktu cenas raksturojums    14
5.3.  Vietas un sadales raksturojums    14
5.4.  Produktu virzība tirgū    15
6.  Riska vadīšana    17
7.  Finanšu informācija    18
Extract

5.4. Produktu virzība tirgū
• Plānots, ka SIA „PLAY” tirgū ienāk tirgū ar lielu vērienu, kas piesaistīs potenciālo klientu uzmanību, ļaujot tiešā veidā izmēģināt piedāvātos produktus. Mērķis ir sarīkot pasākumu, kurā tiktu izmanoti gandrīz viss piedāvātais nomas inventārs. Praksē ir pieradīts, ka tieši šādas mārketinga akcijas atstāj visspilgtāko iespaidu, kā arī visilgāk paliek cilvēku atmiņās. Šāda veida pasākums radītu klientiem reālu priekštatu par firmu, kā arī par inventāru, kas noteikti palīdzētu komunikācijā ar klientu. Uzņēmumam attīstoties, šāda veida pasākums būtu iespēja veidot 2x gadā, pirms aktīvo sezonu sākuma, kas ir:
• septembris - oktobris (pirms Ziemassvētku laika, kad tiek rīkotas svētku balles uzņēmumiem);
• aprīlis –maijs (pirms sporta spēļu sezonas sākuma).
• Uzņēmums salīdzinot ar konkurentiem aktīvi iesaistīsies un parādīsies arī sociālajos tīklos: draugiem.lv (biznesa lapa), facebook.com (biznesa lapa), twitter.com, kur aktīvi notiksies komunikācijas ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem, pastāstot par jaunākajām aktualitātēm un uzzinot klientu vēlmes un vajadzības.
• SIA „Play” ļoti aktīvi uzrunās firmas un potenicālos klientus ar e-pastu un telefona starpniecību, ļoti regulāri tiks apzvanītas firmas un pastāstīts par uzņēmuma piedāvājumu klāstu, jaunumiem to iznomājamo priekšmetu klāstā un citu informāciju, kas varētu uzrunāt klientus. Tāpat reizi nedēļā tiks rīkoti braucieni pie lielākajiem klientiem, kur notiktu nomas preču paraugdemonstrējumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register