Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735132
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    4
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
2.2.  Nozares apraksts    6
2.3.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    7
3.  PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI    7
4.  TIRGUS ANALĪZE    9
4.1.  Mērķa tirgus    9
4.2.  Tirgus segmentācija    9
4.3.  Konkurences analīze    10
4.4.  Priekšrocības un trūkumi    11
5.  Cenu politika    12
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    13
6.1.  Izvietojums    13
6.2.  Telpas un iekārtas    13
7.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONAS    14
8.  RISKS UN PROBLĒMAS    17
9.  FINANSU INFORMĀCIJA    17
9.1.  Bankas kredīts    17
9.2.  Ieguldījumi    18
9.3.  Apgrozamie līdzekļi    20
9.4.  Naudas līdzekļi    22
9.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    23
9.6.  BILANCE    24
Extract

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "MINI MAIZNĪCA" tika nodibināta 1999. gada 12. jūlijā ar nolūku ieinteresēt klientus un, attīstot uzņēmuma darbību, gūt peļņu. Šīs biznesa plāns ir sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt savas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar biznesa plānu.
Jebkurā uzņēmumā, neatkarīgi no tā, cik liels tas ir, vai cik ilgi tas pastāv tiek rakstīts biznesa plāns. Biznesa plāna galvenais mērķis ir novērtēt uzņēmuma iespējas, noteikt tā vietu tirgū konkurences apstākļos, organizēt vadīšanu atbilstoši plānam, palīdzēt nodrošināt finansu atbalstu no bankām vai citām kredītiestādēm.
Kursa darba galvenais uzdevums ir izveidot tādu biznesa plānu, kas koncentrēti un pilnīgi attēlo SIA “ MINI MAIZNĪCA” koncepciju, novērtē uzņēmuma iespējas iekļauties tirgū kā arī iepazīstināt potenciālus kreditorus, vairumtirdzniecības pārstāvjus ar informāciju par uzņēmumu, kas nodarbojas ar maizes izgatavošanu un tās gatavas produkcijas realizāciju.
Uzņēmuma mērķis ir apmierināt jebkura pircēja pieprasījumu, kas veicinātu uzņēmuma attīstību un paplašināšanos.
Uzņēmuma ilgtermiņa plāns ir - nākotnē izveidot pasūtījumu pieņemšanas punktus citur,piemēram Jelgavā, Liepājā, Rezeknē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1212619
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register