Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:149580
 
Evaluation:
Published: 02.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma darbības īss vispārējais apraksts    7
2.  Mārketinga vide    8
2.1.  Iekšējā vide    8
2.2.  Ārējā vide    12
2.2.1.  Makrovides faktori    13
2.2.2.  Pieprasījums    21
2.2.3.  Konkurence    26
2.2.4.  Starpnieki    28
2.2.5.  Situācijas analīze SWOT – novērtējums    29
3.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    30
  Primārās mārketinga stratēģijas    32
3.1.1.  Tirgus aptveršana    32
3.1.2.  Konkurējošā pozīcija    33
3.1.3.  Transportēšanas stratēģija    33
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
3.2.1.  Mērķa grupas    34
3.2.2.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    35
3.2.3.  Mārketinga kompleksa (mix) stratēģija    36
  Mārketinga programma    38
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    38
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    40
4.3.  Produkta virzīšanas pasākumi tirgū    40
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliogrāfiskais saraksts    50
  Pielikumi    52
Extract

Liepāja ir viena no trim Latvijas lielākajām pilsētām, kurai ir seni pirms vēsturiski priekšnosacījumi dinamiskai ostas un transporta sistēmas attīstībai un vēlme aktīvi piedalīties rūpniecības biznesā, tranzītā, tādējādi paaugstinot reģiona iedzīvotāju dzīves līmeni. Izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, attīstīta infrastruktūra, apkalpojošā personāla kvalifikācija, par spīti krīzei, visai stabila ekonomiskā un politiskā vide, valsts un organizāciju atbalsts – tas viss piesaista izdevīgas investīcijas un palīdz pieņemt pozitīvu lēmumu, lai dažādos veidos piedalītos Liepājas izaugsmes attīstībā. Liepāja tiek uzskatīta par vienu no izdevīgākajām vietām biznesa uzsākšanai Baltijas jūras reģionā, kā arī ir vērojami dinamiski attīstības tempi Latvijā, kas savu mērķi ir izvirzījusi kļūt par rūpniecības, tranzīta un loģistikas centru Baltijas jūras krastā.
Uzņēmums SIA “X” jau piecus gadus nodarbojas ar bioloģisko energoresursu - brikešu un granulu iepirkšanu, pārdošanu un ekspedīciju, galvenokārt, ārvalstu klientiem.
Kvalifikācijas darba tēma ir „Mārketinga plāns SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.”
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,20 €
Work pack Nr. 1320360
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register