Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:567918
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    7
2.  PREČU RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.2.  Preču sortiments    9
  Līdakas    10
2.3.  Vajadzības, kuru apmierināšanai ražots produkts    10
2.4.  Preces dzīves cikls    10
3.  TIRGUS ANALĪZE    11
3.1.  Tirgus vispārējs raksutrojums    11
3.2.  Tirgus rādītāji    12
3.2.1.  Makroekonomiskie    12
  Sociālā un kultūrvide    12
3.2.2.  Mikroekonomiskie faktori    15
3.3.  Mērķa tirgus un nišas noteikšana    16
3.3.1.  Demogrāfiskais sadalījums    16
  Lielākā daļa klientu dzīvo pilsētās – 80%    16
3.3.2.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    16
3.3.3.  Psiholoģiskais sadalījums    17
3.3.4.  Rīcības biežums    17
3.4.  Konkurentu analīze    17
3.4.1.  Konkurenti    17
3.4.2.  Konkurentu sniegtie pakalpojumi    18
  Karpas    19
  Līdakas    19
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    21
4.1.  Realizācijas kanāli- mazumtirdzniecība    21
  SIA “Zandarts” savas produkcijas realizācijai izmanto viena līmeņa sadales kanālu.To nosaka šādi faktori    21
4.2.  Uzņēmuma cenu politika    21
4.3.  Cenu veidošanas raksturlielumi    22
4.3.1.  Cenu veidošanas elementi    22
  SIA “Zandarts” cenu veidošana ir orientēta uz izmaksām, izvēlētā metode ir “Izmaksas + peļņa”. Šī metode ir vienkārša un raksturīga tirgū, kur cenu konkurence nav sevišķi liela. Lai noteiktu cenu, uzņēmums aprēķina savas izmaksas un pieskaita tām vēlamo peļņu – naudas summu ( vai % no izmaksām)    22
  Summa - 0.76 Ls    23
4.4.  Noieta veicināšanas pasākumi    23
4.4.1.  Reklāma    23
4.4.2.  Piedalīšanās izstādēs un gadatirgos    24
4.5.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
4.5.1.  Sadarbība ar masu medijiem    24
4.5.2.  Sponsorēšana un labdarība    25
5.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA JEB RAŽOŠANAS PLĀNS    26
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    26
5.2.  Izmantojamie resursi    26
5.2.1.  Ūdens    26
5.2.2.  Elektrība    27
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    27
5.3.1.  Apgrozāmie līdzekļi    27
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA    30
6.1.  Vadība    30
6.1.1.  Vadītāju funkcijas    30
6.1.2.  Plānošana    30
6.1.3.  Organizēšana    30
6.1.4.  Kontrole    30
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    31
6.2.1.  Darbinieka pienākumi    33
6.2.2.  Atalgojums    33
6.2.3.  Motivācija    34
7.  PROBLĒMAS UN RISKS    35
7.1.  Risks    35
7.1.1.  Ekonomiskie faktori    36
7.1.2.  Politiskie faktori    37
7.1.3.  Dabas faktori    37
7.1.4.  Sabiedriskie faktori    38
7.2.  Problēmas    38
7.2.1.  Konkurentu skaita pieaugums    38
7.2.2.  Zaudējumi    39
Extract

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Zandarts” dibināta 2006. gada 19. aprīlī uz paju sabiedrības “Māli” bāzes. SIA “Zandarts” pamatdarbības veids ir karpu, līdaku audzēšana un tirdzniecība. Uzņēmuma mērķis ir veicināt saldūdens zivju audzēšanu, palielinot kvalitāti un kvantitāti, tādejādi apmierinot pieprasījumu pēc svaigām zivīm Latvijas tirgū.
SIA “Zandarts” nepieciešams kredīts 20 000,- Ls apmērā , lai varētu uzlabot materiālo bāzi.
Latvijā tirgus zivju audzēšanas nozarē vērojama stabilizācija pēc 2003. gada krīzes, kad nozveja bija samazinājusies 10 reizes, salīdzinājumā ar 1990. gadu. Šobrīd nozveja katru gadu pieaug par 100t – līdz 2004. gadā sasniedza 467t. Karpu nozveja sastāda 43% no visas Latvijas iekšējo ūdeņu nozvejas, tādejādi kļūstot par galveno saldūdens zivkopības produkcijas veidu.
Karpu audzēšana Latvijā ir daļēji privāts, daļēji valsts bizness. Pašlaik darbojas 8 zivju audzētavas, kuras audzē zivju mazuļus un 9 privātie licencētie akvakultūras uzņēmumi. Tehniski zivjaudzētavām ir piemērotas visas Latvijas ūdenstilpnes – ezeeri, upes, mākslīgie dīķi, turklāt daudz šādu dīķu ir pamesti.
SIA “Zandarts” pārspēj savus konkurentus ar piedāvāto sortimentu un kvalitāti, jo zivis uzņēmumā iziet pilnu audzēšanas ciklu. Produkcijas cenas tiek noteiktas atkarībā no zivs lieluma: karpām no 0.5-1.5 kg cena 0.94 Lskg, no 0.8-1 kg cena 0.89 Lskg ,un no 0.5-0.8 kg cena 0.76 Lskg; līdakām 1.60-1.85 Lskg. Pircējam tiek nodrošinātas lielākas izvēles iespējas. Tirgū cenu līmenis pēdējo gadu laikā nav būtiski mainījies, tādēļ ir iespējams prognozēt nozares un uzņēmuma attīstību. Par šīs nozares attīstību liecina arī zivju produkcijas lielais patēriņš – 12,4 kg uz iedzīvotāju gadā (pasaulē – 15 kg) un popularitātes pieaugums. Tādēļ nepieciešams papildināt sortimentu, audzējot , plaužus, foreles u.c. sugu zivis.
SIA “Zandarts” reklāmai atvēlēs katru gadu 5% no peļņas – izmantojot laikrakstus , žurnālus, piedalīšanos izstādēs un gadatirgos.
SIA “Zandarts”dibināta uz padomju zivsaimniecības “Māli” bāzes, kura 1992. gadā tika pārveidota par paju sabiedrību “Māli”. Tās pamatdarbība bija:
zivkopības produkcijas ražošana un realizācija;
lopkopības produkcijas ražošana un realizācija.
Kopš 2005. gada uzņēmums tiek pārveidots par SIA “Zandarts”, par pamatdarbību atstājot zivju audzēšanu un realizāciju.
SIA “Zandarts” darbojas Mālos nodrošinot 8 darba vietas pagasta un tā apkārtnes iedzīvotājiem.
Tā kā uzņēmumam ir laba tehniskā bāze, tad to efektīvi izmantojot un papildinot, uzlabojot, apmācot darbiniekus jaunākajās tehnoloģijās, sekojot līdzi jaunumiem zivju audzēšanas nozarē SIA “Zandarts” var kļūt par lielāko zivju audzētāju Vidzemē.
zņēmums “Zandarts”ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību. Šāda veida sabiedrība tika dibināta, SIA formā ir viskonkrētāk nodalīts uzņēmuma īpašums un īpašnieka kapitāls. Katrs dibinātājs atbild ar to daļu, kuru ir ieguldījis uzņēmumā. Attiecīgi ieguldījumam tiek sadalītas īpašumdaļas. Un tā kā dibinātāji ir vairāki, tad šāda uzņēmējdarbības forma ir bija visizdevīgākā. Problēmas nesagādāja arī vajadzīgais pamatkapitāls – 40 000 Ls.
SIA “Zandarts” reģistrēta LR Komercreģistrā 2006. gada 19. aprīlī. Reģistrācijas Nr.123545636.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register