Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:571245
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Informācija par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    6
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.3.  Uzņēmuma vajadzības    8
2.  Pakalpojuma raksturojums    9
3.  Mārketinga plāns    10
3.1.  Mārketinga makrovide    10
3.1.1.  Demogrāfiskie faktori    10
3.1.2.  Ekonomiskie faktori    10
3.1.3.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    11
3.1.4.  Politiskie faktori    11
3.1.5.  Kultūras un izglītības faktori    11
3.2.  Mārketinga mikrovide    12
3.2.1.  Konkurence    12
3.2.2.  Pircēju rīcības modelis    13
3.2.3.  Tirgus segmentācija    14
3.2.4.  Uzņēmuma cenu politika    16
3.2.5.  Pakalpojumu sniegšanas apjoms un ieņēmumu prognoze    17
3.2.6.  Reklāmas plāns    18
3.2.7.  SWOT analīze    19
4.  Risks un problēmas    20
5.1.  Uzņēmējdarbības uzsākšanas BILANCE    21
5.2.  Pamatlīdzekļu vērtības aprēķins    21
5.3.  Mazvērtīgi un ātri nolietojami līdzekļi    22
5.4.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins pēc lineārās metodes    23
5.5.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins nodokļu vajadzībām pēc ģeometriski degresīvās metodes    24
5.6.  Īres maksas aprēķins    24
5.7.  Apkures maksas aprēķins    24
5.8.  Sakaru līdzekļi    24
5.9.  Ūdens patēriņš, kanalizācija, atkritumi    25
5.10.  Darba samaksas sistēma    25
5.11.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    26
5.12.  SIA „Ašais” naudas plūsmas aprēķins 2005. gadam    27
5.13.  Pelņas vai zaudējumu aprēķins 2005.gadam    28
Extract

Ir 21.gadsimts. Mēs visi dzīvojam pasaulē, kuru arvien biežāk sauc par darījumu pasauli. Kāpēc? Atbilde rodama mūsos pašos. Lai arī visi neesam tiešā saskarsmē ar biznesu, tomēr ik dienas kaut ko pērkam un/vai pārdodam.
Katram no mums ir pazīstams kāds cilvēks, kurš nodarbojas ar uzņēmējdarbību. Un būtībā paliek arvien mazāk to cilvēku, kuri to nedarītu. Ikviens uzņēmējs visu sāk no "nulles" punkta un virzās uz sevis izvēlētu mērķi. Kā sākt virzīties? Vispirms rodas ideja, kuru vēlas realizēt. Lai kļūtu par uzņēmējdarbības dalībnieku ir jāsāk ar to, ka vajag izstrādāt biznesa plānu., pēc kura vadīties.
Kaut arī šis ir izmēģinājuma biznesa plāns, varbūt pienāks diena, kad tas tiks realizēts dzīvē. Šo plānu nolēmu izstrādāt sporta klubam "Ašais", kurš piedāvās cilvēkiem nodarboties ar fiziskām aktivitātēm trenažieru zālē un dažāda veida aerobiku. Ļoti daudziem mūsdienu cilvēkiem fiziskās aktivitātes ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Ir daudz un dažādi iemesli, lai nodarbotos ar sportu un katram cilvēkam tie var būt dažādi. Piemēram - veselības uzlabošanai, figūras un atlētisku muskuļu veidošana, svara samazināšanai, stājas uzlabošanai un daudzi citi. Kādam tā ir modes lieta, citam - nepieciešamība. Arī biznesmenis pēc garas un nogurdinošas darba dienas, kas pavadīta saspringtā un stresainā atmosfērā, lai relaksētos vai izlādētos, labprāt pasportotu sporta klubā. Kuldīgā ir 3 sporta klubi, bet uzskatām, ka jauns sporta klubs ātri iemantotu popularitāti cilvēku vidū un iegūtu viņu uzticību gan ar moderniem trenažieriem, gan ar kvalitatīvām sertificētu treneru konsultācijām un treniņiem.
Sporta klubs "Ašais " dibināts ar nolūku piesaistīt klientus, attīstīt uzņēmuma darbību un dot iespēju sportot gribētājiem, kā arī gūt peļņu. Šo biznesa plānu izstrādāju, lai kritiski novērtētu savas iespējas, noteiktu uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības iespējas konkurences apstākļos, ka arī organizētu biznesa vadīšanu saskaņā ar šo plānu. Sporta klubs "Ašais" mērķauditorija ir cilvēki, kuri vēlas sportot. Tādēļ viss tiek darīts tā, lai mūsu klienti būtu pilnībā apmierināti.
Uzņēmuma stratēģija - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas minimālu līdzekļu izlietojumu iekarot lielāku tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.
Izstrādājot šo biznesa plānu, izstrādāju ienākumu prognozi atsevišķi janvārim un februārim, kā uzņēmējdarbības pirmajiem mēnešiem - attiecīgi 1665.00 Ls un 2070.00 Ls; septiņiem mēnešiem, kuros mūsu klientūra varētu būt vislielākā un stabilākā, t.i. 2592.00 Ls/mēnesī, kā arī trijiem vasaras mēnešiem, kuros mūsu ienākumi nedaudz samazināsies, t.i. 2169.00 Ls. Gada plānotie ienākumi ir 28386.00 Ls, turpretī izmaksas ir 32237.00 Ls. Paredzu, ka pirmo gadu uzņēmums beigs ar zaudējumiem, jo šajā gadā arī ir vislielākās izmaksas saistībā ar materiālajiem ieguldījumiem uzņēmumā.
Nākotnes plāni:
Paplašināt nodarbību klāstu;
Piedāvāt klientiem masāžu pakalpojumus;
Pieņemt darbā vēl 2 trenerus;
Izveidot mājas lapu Internetā;
Paplašināt telpas, lai ierīkotu saunu;
Iegādāties vēl jaunus trenažierus;
Nodrošināt darbiniekiem veselības apdrošināšanu;
Apdrošināt telpas pret nelaimes gadījumiem;
Izveidot naudas līdzekļu rezerves fondu;
U.c.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1141976
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register