Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469337
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma nozares raksturojums    4
2.1.  Biznesa idejas apraksts    4
2.2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
2.3.  Uzņēmēju raksturojums    7
2.4.  Nozares raksturojums    8
3.  Ražoto preču raksturojums    11
3.2.  Preces raksturojums    11
4.  Noieta tirgus pētījums un analīze    14
4.1.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus    14
4.2.  Pārdošanas apjomu prognozes    16
5.  Konkurenti un konkurences analīze    18
5.1.  Uzņēmuma konkurētspējas faktori    19
6.  Mārketinga plāns    20
6.1.  Preču politika    20
6.2.  Cenu taktika    22
6.3.  Noieta politika    22
6.4.  Komunikācijas politika    23
6.5.  Mārketinga budžets    23
7.  Ražošanas plāns    25
7.1.  Pamatlīdzekļu nolietojums    25
7.2.  Apgrozāmo līdzekļu vajadzība    26
8.  Organizatoriskais plāns    27
8.1.  Administrācijas raksturojums    27
8.2.  Administrācijas izdevumu prognoze    28
9.  Finanšu plāns    29
9.1.  Bilance    29
10.  Poteniciālie riski    30
  Pielikums    31
Extract

10. POTENICIĀLIE RISKI
Vienmēr pastāv iespēja, ka uzņēmuma darbībai traucēs kādi gadījumi, kurus iepriekš definē kā riskus. Tos ir vajadzīgi pārzināt, lai spētu novērst. Risku pārdomāšana palīdz pilnveidot uzņēmuma darbību.
Uzņēmuma “LIAL” nav daudz risku, taču tie pastāv.
Viens no riskiem ir tehnogēnais risks, šī riska līmenis ir pieņemams, taču pastāv. Tas ir, ja ražotās termokrūzes īpašības nebūs pietiekami augstā līmeni. Precei kritīsies vērtība un tas var nest lielus zaudējums, vai vispār preces neaktualitāti. Tehniskā defekta risku mēs nevaram novērst, taču varam organizēt preventīvos pasākumus. Piemēram, rūpīgāka tehnoloģiju iegāde, algot tikai augstas klasifikācijas darbiniekus, kontrolēt darbinieku darbību un tos motivēt pildīt nepieciešamās prasības.
Vēl viens no riskiem ir preces sezonalitāte, tāpēc pieprasījums varētu būt nepietiekams. Tā kā termokrūzes ir aktuāla aukstajā gada periodā, vasarā pieprasījums varētu ievērojami samazināties. Tas ir kritisks risks. Taču, to ir diezgan viegli novērst. Viens no variantiem ir veidot akcijas uz termokrūzēm vasaras periodā. Tas paaugstinātu pieprasījumu pēc preces. Otrs variants ir radīt blakus produktu. Piemēram, krūzes, kuras notur šķidrumu neatkarīgi no turēšanas veida šī prece būtu pievilcīga patērētājiem vasaras sezona, kad notiek izbraucieni, ceļojumi, atpūta pie dabas. Tās būtu viegli pārnēsājamas un ērtas, praktiskas un funkcionālas.
Vēl viens ekonomiskais kritiskais risks ir konkurentu parādīšanās. SIA “LIAL” ir jauns uzņēmums un patērētājiem vēl nezināms, tāpēc tiešu konkurentu parādīšanās mums nestu lielus zaudējumus. Pagaidām konkurentu šim uzņēmumam nav, tāpēc tam pieder Latvijas tirgus. Taču patērētāju uzmanība un uzticība vēl ir jānopelna. Ja uzrādītos citi līdzīgi uzņēmumi, tad spēle iestātos par pircējiem. Šis risks ir nenovēršams. Protams, uzņēmums sevi pilnveido un padara par unikālu, veidojot individuālus dizainus gan pašai termokrūzei gan tās iepakojumam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1369948
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register