Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,71 (13%)
Discounted price*:
4,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:691692
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Uzņēmums „X” nodarbojas ar datortehnikas komplektāciju pēc iepriekšēja pasūtījuma
Atsevišķu pircēju apkalpošana, ļaujot viņiem un pēc savām vēlmēm komplektēt pasūtītos bāzes datorus, veidojiet tiem kādas papildfunkcijas;
Preces tiek orientētas uz katru noteiktu pircēju.

2. Pasūtījumu var veikt pa tālruni, mājas lapā, kā arī personīgi ieradoties uzņēmuma birojā
Nav veidots veikals, izejot no viedokļa, ka datortehnikas pircējiem (tai skaita arī potenciāliem) nav vajadzības tieši redzēt preci, paturēt to „rokās”;
Administrācijas izmaksu minimizēšana – nav vajadzīgi ierīkot veikalu, skatuves, maksāt papildnomu, nodarbināt pārdevējus, apmācīt tos, maksāt tiem algu, utt.;
Ieekonomētie līdzekli (gan naudas, gan laika, gan spēka) pirmām kātam tiek virzīti loģistikas jautājumu risināšanai – ātra reakcija uz pieprasījuma izmaiņām, ar mērķi minimizēt „veco” un „nevajadzīgo” detaļu krājumus un ātrāk, precīzāk apmierināt klienta pasūtījumu.

3. Pasūtījums tiek piegādāts tieši pircējam
Tieša preces piegāde atrunātā laikā un vietā;
Maksa par piegādi uzreiz tiek iekļauta preces cenā – nav atsevišķa posteņa maksājuma dokumentācijā – it kā piegāde „bez maksas” (psiholoģiskais faktors);
Atsevišķos gadījumos, kad bāzes komplekta modifikācija ir diezgan specifiskā un prasa papildlaiku detaļu piegādei, laika termiņš netiks noteikts, taču veikts pēc iespējas ātrāk. Ja pasūtītājs ir tiešam ieinteresēts kādā ierīce ar specifiskām funkcijām, viņš būs gatavs gaidīt kādu laiku. (Piemēram, ja cilvēks aizraujas ar datorspēlēm un mums ir iespēja piedāvāt viņam video karti ar lielāku atmiņas apjomu, viņš gaidīs kamēr tā tiks piegādāta.)

4. Tiek nodrošināts pirmspārdošanas un pēcpārdošanas serviss
Pirmspārdošanas serviss iekļauj sevī konsultācijas par iespējamām modifikācijām, aptuvenas cenas noteikšana, atbilde uz jautājumiem, iespēja sekot „sava pasūtījuma” izveides stadijām uzņēmuma mājas lapas ieliknītē „tava prece” ;
Pēcpārdošanas serviss iekļauj sevī piegādāta bez maksas datora ierīkošana (pēc klienta vēlmes), garantija, komplektējošo dalu apmaina, konsultācijas, informācijas sniegšana par jauninājumiem datortehnikā (pēc vēlmes)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,30 €
Work pack Nr. 1314110
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tirgus segmentācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/691692

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register