-
Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | ||
1. | Uzņēmuma juridiskais saturs | |
1.2. | Uzņēmuma misija un mērķi | |
2. | Tirgus analīze | |
2.1. | Tirgus pieprasījums | |
2.2. | Tirgus piedāvājums | |
2.3. | Prognoze | |
3. | Uzņēmuma cenu politika | |
3.1. | SVID analīze | |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas detelizēts plāns | |
4.1. | Uzņēmuma vadība | |
Vadītāja funkcijas un atbildība | ||
4.2. | Uzņēmuma darbinieki | |
4.3. | Uzņēmuma materiālais potenciāls | |
5. | Mārketinga pasākumu komplekss | |
5.1. | Pakalpojuma raksturojums | |
5.2. | Cenu raksturojums | |
5.3. | Vietas raksturojums | |
5.4. | Pakalpojuma virzīšana tirgū | |
6. | Riska vadīšana | |
7. | Finanšu informācija |
Secinājumi
1. SIA „ AAA„ būs tūrisma pakalpojumu uzņēmums, kas nodarbojas ar viesu izmitināšanu, ēdināšanu, aktīvas atpūtas nodrošināšanu.
2. Uzņēmums atrodas izdevīgā vietā.
3. Uzņēmuma rīcībā ir jaunuzceltas ēka – viesu māja.
4. Uzņēmumā pieņems darbā augsti kvalificēts pavārs
5. Uzņēmums saņems PVD atļauju ēdināšanas pakalpojumu sniegšanai
6. Uzņēmums uzsāks darbību, pirmie tiks sniegti ēdināšanas pakalpojumi un nakšņošana
7. Uzņēmumā ir izstrādāta mārketinga stratēģija un izvēlētas metodes ar kādām tiks palielināta tirgus daļa
8. Dibinot uzņēmuma īpašnieces ieguldīs 5000 latu no personīgajiem līdzekļiem un šo līdzekļu pietiks darbības uzsākšanai. Ļoti bieži mazu uzņēmumu dibināšanai tiek izmantoti dibinātāja līdzekļi, jo bankas nelabprāt izsniedz kredītu šādas darbības uzsākšanai
9. Uzņēmuma īpašniece izstrādā projektu ES līdzekļu piesaistei, kā arī apsver iespēju ņemt kredītu bankā.
10. Uzņēmuma darbību ietekmēs ekonomiskais stāvoklis valstī – sakarā ar cenu pieaugumu, kuram neseko algu pielikums, iedzīvotāji nevar atļauties izmantot tūrisma pakalpojumus.
11. Uzņēmumam vēl praktiski neiespējami veikt finanšu rādītāju analīzi, jo tas vēl nedarbojas, bet tiek veikti prognozējoši aprēķini.
12. Uzņēmuma tikko uzsācis darbību centīsies sevi reklamēt un piesaistīt jaunus klientus.
…
Darba mērķis ir, pamatojoties uz esošās situācijas Latvijas tūrisma tirgū, izstrādāt projektu, kura ietvaros tiek dibināts jauns uzņēmums – viesu nams ar naktsmītņu, ēdināšanu un atpūtas kompleksu. Galvenie darbības virzieni: piedāvā rīkot dažāda veida svinības, nokšņošana, pirts, džakuzi, āra kubls, telšu un ugunskura vietas, badmintons, voleibols. Biznesa plānā iekļautās sadaļas: Uzņēmuma juridiskais saturs;Uzņēmuma misija un mērķi; Tirgus analīze;Tirgus pieprasījums;Tirgus piedāvājums; prognoze;uzņēmuma cenu politika; SVID analīze;uzņēmuma funkcionēšanas detelizēts plāns;Uzņēmuma vadība; Vadītāja funkcijas un atbildība; Uzņēmuma darbinieki; Uzņēmuma materiālais potenciāls; Mārketinga pasākumu komplekss; Pakalpojuma raksturojums; Cenu raksturojums;Vietas raksturojums;Pakalpojuma virzīšana tirgū;Riska vadīšana;Finanšu informācija;Secinājumi.
- Biznesa plāns apģērbu veikalam
- Ražošanas sfēras plānošana ābeļdārzam
- Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Ražošanas sfēras plānošana ābeļdārzam
Business Plans for secondary school13
-
Biznesa plāns apģērbu veikalam
Business Plans for secondary school20
-
SIA "Rigonda"
Business Plans for secondary school8
-
SIA "I-deja"
Business Plans for secondary school18
-
Jaunas ražotnes attīstībasplānošana
Business Plans for secondary school14