Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:855419
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Biznesa Plāna Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    5
  Jauns Produkcijas veids    7
  Tirgus (firmas) analīze    13
  Mārketinga stratēģija    16
  Uzņēmuma funkcionēšana    18
  Uzņēmuma vadība un nodarbinatās personas    19
  Svarīgāko biznesa plānu pasākumu grafiks    21
  Risks un Problēmas    22
  Finanšu informācija    24
  Izmantotā Literatūra    27
Extract

Uzņēmums SIA „Z” ražos ekskluzīvas kūkas, tortes un desertus, kuras piedāvās saviem klientiem.
Uzņēmuma „Z” ražošanas koncepcija ir unikāla, jo tās izstrādē ir piedalījies viens no izcilākajiem Latvijas tehnologiem – konditoriem Jānis Bērziņš.
Šī produkcija ir vienīgā visā Latvijā un Eiropā, jo ir izstrādāta tikai uzņēmuma „Z” iekšējam patēriņam un noformējumam. Vairumtirdzniecībā un mazumtirdzniecībā ārpus uzņēmuma telpām šo produkciju (kūkas, tortes, desertus) nav plānots izplatīt vai pārdot. Līdz ar to produkts ir ekskluzīvs un tā ražošana nav iespējama ārpus uzņēmuma.
Produkcijas kvalitāti garantē jau uzņēmuma statuss, kas pēc sava mērķa un funkcijām ir attiecināms uz vidējo un turīgo cilvēku. Līdz ar to visa uzņēmuma „Z” piedāvātā produkcija ir ar maksimāli augstu ražošanas un realizācijas kvalitāti, kas sniedz patērētājam garantijas par produkta atbilstību uzņēmuma labajam tēlam.

Kā tiks ražota produkcija un kā tā tiks pārdota
Paredzams, ka uzņēmums savu saldumu ražošanas cehu ierīkos vienā no savām patreizējām struktūrvienībām, kas ļaus nepalielināt izmaksas par jaunu telpu meklēšanu, īri vai iegādi. Pašas ražotnes (ceha) kalpošanas ilgums ir paredzēts 5-7 gadiem, kas ir laba ilgtermiņa investicija ar lielu atdevi.
Uzņēmums ražos konkrētus kūku un desertu veidus. To ražošanas apjomus noteiks iekšēji izstrādāta pārdošanas apjomu analīzes un piegādes shēma, kas mūsdienās ir automatizēta. Lai analizētu pārdošanas apjomus un desertu nepieciešamību struktūrvienībām uzņēmums izmantos noliktavu automatizēto uzturēšanas sistēmu SH4 – Store House 4.
Produkciju plānots realizēt caur uzņēmuma struktūrvienībām – bāriem un restorāniem pa tiešo patērētājam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,48 €
Work pack Nr. 1140846
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register