Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737430
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    4
2.1.  Firma, juridiskā adrese    4
2.2.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    4
3.  Uzņēmuma vadība un personāls    5
3.1.  Uzņēmuma darbības realizēšanai nepieciešamo darbinieku skaits    5
3.2.  Darbinieku pienākumu sadale    5
3.3.  Organizatoriskā struktūra    6
3.4.  Darbinieku motivēšana    7
3.5.  Plānotā darba samaksas sistēma    8
4.  Pakalpojuma raksturojums    9
5.  Tirgus analīze    10
5.1.  Potenciālie klienti, to raksturojums    10
5.2.  Tirgus novērtējums, konkurenti    11
6.  Mārketinga stratēģija    13
6.1.  Cenu veidošanas principi un stratēģija    13
6.2.  Klientu piesaistīšanas pasākumi    13
6.3.  Reklāma    14
7.  Risks un iespējamās problēmas    15
7.1.  Galvenie riska faktori    15
7.2.  Pasākumu plāna izstrādāšana riska mazināšanai    16
8.  Uzņēmuma finansiālās darbības aprēķini    17
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
  Pielikums    21
Extract

SIA „Signuss” un dibināt konditoreju „Mellenīte”, lai paplašinātu ēdināšanas pakalpojumu nozari Jēkabpilī ar oriģināliem produktiem. Dibinātais uzņēmums ir SIA „Signuss” – sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuras daļas nav publiskas apgrozības objekts. Uzņēmuma pamatkapitāla lielums ir....€. Uzņēmums ir izveidojis savu konditoreju „Mellenīte” ar plašu produktu klāstu. Konditoreja atrodas pilsētas centrā. Uzņēmuma SIA „Signuss” pamatdarbība ir saistīta tieši ar ēdināšanas pakalpojumu nozari. Konditoreja „Mellenīte” tika dibināta kā ēdināšanas iestāde, lai pilnveidotu un attīstītu pilsētas ēdināšanas sfēru. Konditorejas darbība tiek organizēta tā, lai tajā sev piemērotas un patīkamas garšu kombinācijas atrastu katrs pilsētas iedzīvotājs un viesis. Konditorejā „Mellenīte” tiks piedāvāta plaša kēksiņu izvēle, kura līdz ar konditorejas attīstīšanos pieaugs. Konditoreja ir atvērta katru nedēļas dienu.
Uzņēmuma stāvoklis ir stabils, jo konditorejas „Mellenīte” produkcija ir oriģināla un citās konditorejās nav nopērkama. Konditoreja atrodas pilsētas centrā, kur apgrozās visvairāk cilvēku, to ir viegli atrast. Konditoreja piedāvās klientiem dažādas atlaides un iespēju iepirkties izdevīgāk uzrādot, avīzēs ievietotos, kuponus, tādējādi piesaistot lielāku cilvēku skaitu. Cenas konditorejā nav augstas, ļaujot to apmeklēt dažādu sociālo slāņu cilvēkiem. Konditorejas darbība tiks organizēta tā, lai konditoreja varētu veiksmīgi darboties un attīstīties. Gūstot lielāku peļņu, varēs iegādāties jaunākas un jaudīgākas virtuves ierīces un iekārtas, atvērt jaunas konditorejas un paaugstināt algas strādājošajiem.
Lai šo darbu veiksmīgi izveidotu, bija jāveic vairāki uzdevumi, kurus īstenojot, varētu panākt laba biznesa plāna izveidi. Šie uzdevumi bija:
• Konditorejai piemērotu telpu atrašana;
• Vajadzīgo iekārtu, mēbeļu izvēlēšanās;
• Piemērotu darbinieku izvēlēšanās;
• Nepieciešamo licenču un atļauju piemērošana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1356792
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register