4.3. Sabiedrības viedokļa veidošana
Galvenā uzņēmuma reklāma veidosies sadarbības laikā ar klientiem, kā tas jau ir pašreizējiem ziedu vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Veikalnieki, kas tirgo ziedus paši ļoti labi zina kurš piegādātājs vislabāk apmierina viņu prasības. Vairumtirgotāji atšķiras ar piegādājamo ziedu cenām, kvalitāti un precīzu pasūtījumu izpildi.
Mūsu uzņēmumam obligāti jācenšas izpildīt veikalnieku veiktie ziedu pasūtījumi laikā un labā kvalitātē, jo strādāt ar ziedu pasūtījumiem ir daudz vieglāk, nevis censties uzminēt kādus ziedus un cik daudz katru nedēļu vajadzēs piegādāt veikaliem.
Ja mūsu uzņēmumam ziedi tiks piegādāti regulāri, par pieņemamām cenām, tad mūsu klienti ar mums rēķināsies un varēs labi sadarboties. Mēs, savukārt, varēsim pieprasīt no klientiem precīzu un savlaicīgu naudas atdošanu. Tas viss ir iespējams, ja iegūsim labu piegādātāju un izveidosim paši savu transporta sistēmu, nevis vedīsim ziedus uz Latviju kopā ar citiem ziedu vairumtirgotājiem.
…