Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:942449
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārīga informācija par uzņēmumu    4
2.  Pakalpojumu apraksts    5
  Izmitināšana    5
3.  Mārketinga elementi    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX elementu apraksts    10
4.  Uzņēmuma vadība    13
5.  Finanšu aprēķini    14
  Naudas plūsma    15
  Peļņas/Zaudējumu aprēķins    17
  Bilances sastādīšana    17
  Kopsavilkums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

3.Mārketinga elementi
Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. (Mārketings, 2009)
3.1 Mērķa tirgus raksturojums
Precīza mērķa tirgus izvēle ir iespējama, ja tiek veikta detalizēta tirgus pētīšana un potenciālo pircēju vajadzību un vēlmju analīze. Tādejādi uzņēmums var precīzi izlemt, kā veidot savu piedāvājumu, lai tas būtu labāks nekā konkurentiem. (Mārketings, 2009)
Uzņēmums nevar apkalpot visus pircējus, jo būtiski atšķiras to vēlmes, vajadzības un pieprasījums pēc produkta. Tirgus tiek sadalīts atsevišķos pircēju segmentos un tiek izcelti tie, kurus uzņēmums spēj visefektīvāk apkalpot. Apkalpojamie segmenti ir uzņēmuma mērķa tirgi, kur veic noteiktas mārketinga darbības, lai labāk apmierinātu pircēju vajadzības un pieprasījumu. (Mārketings, 2009)
Mērķmārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Pēc būtības uzņēmumam ir jāveic 4 posmi:
• Jāidentificē un jāizpēta dažādas patērētāju grupas, kam ir vajadzība pēc dažādiem produktiem un motīvi tos iegādāties.
• Jāizvēlas viens vai vairāki tirgus segmenti apkalpošanai ar precēm un pakalpojumiem.
• Katrā izvēlētajā segmentā jāsniedz patērētājiem plaša informācija par produkta labumu un izdevīgumu.
• Izvēlētajos tirgus segmentos jāplāno mārketinga stratēģija. (Mārketings, 1999)
Uzņēmums „Dimanti” piekops diferencēto jeb daudzsegmentu mārketingu, kas balstās uz diviem vai vairākiem segmentiem, katram segmentam izmantojot atšķirīgu mārketinga komplektu.
Pēc rūpīgas tirgus izpētes tika noteiktas uzņēmuma „Dimanti” mērķgrupas:
• Kauguru iedzīvotāji vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli 251 Ls un vairāk.
• Tūristi, kas apmeklēs Jūrmalas tālāko galu, vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli virs 251 Ls.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1331698
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register