Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,99 (18%)
Discounted price*:
4,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:312552
Evaluation:
Published: 05.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2009.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BUDŽETA PLĀNOŠANA    5
1.1.  VIESNĪCAS „BLUE WAVE HOTEL”IZMAKSU UN IEŅĒMUMU BUDŽETS 2015.GADAM    6
1.2.  VIESNĪCAS IEŅĒMUMU UN IZDEVUMU BUDŽETS 2016.GADAM    9
2.  VIESNĪCAS CENAS KALKULĀCIJA    15
3.  PEĻŅAS PROGNOZE    16
4.  NOSLOGOJUMA UN CITU RĀDĪTĀJU APRĒĶINS    19
5.  OPTIMĀLĀ UZCENOJUMA APRĒĶINS RESTORĀNAM    20
  SECINĀJUMI    21
  IETEIKUMI    22
  ATSAUCES    23
Extract

SECINĀJUMI
• Latvijā PVN ir 21%, līdz ar to tā ierindojas valstu top desmit, kā augstākā pievienotā nodokļa vērtība Eiropā.
• Viesnīcu noslogojums ievērojami mainās, pirmajā un ceturtajā ceturksnī tas ir mazāks, bet otrajā un trešajā ceturksnī lielāks.
• Kurzemes reģionā ir izteikta tūrisma mītņu sezonalitāte, jo nesezonā daudza sno tām tiek slēgtas un vairs nedarbojas.
• Latvijā ar katru gadu apkalpoto tūristu skaits pakāpeniski palielinās, arī pirmajā un ceturtajā ceturksnī.
• Latvijā ir stabila ekonomiskā situācija.
• Latvija un pašvaldības attīsta un uzlabo savu infrastruktūru, lai piesaistītu tūristus.
• „Blue Wave Hotel” peļņas sliekša cena ir 43.7 EUR.
• Jaunizveidotā viesnīca 2016.gadā darbosies ar 15874 EUR lieliem zaudējumiem.
• Kopējie apgrozījumi uzņēmumam pēc pārdošanas cenām ir 304290 EUR.

IETEIKUMI
• Lai jaunizveidotais uzņēmums būtu spējīgs pilnvērtīgi darboties visos ceturkšņos, tad ir nepieciešams izveidot uzņēmuma attīstības stratēģiju un vērīgi sekot līdzi valsts ekonomiskajai situācijai un tūristu tendenču izmaiņām.
• Lai mazinātu zaudējumu summu ir maksimāli jāpalielinapakalpojumu cenu, jāpiesaista vairāk klientus rīkojot dažādus pasākumus, festivālus.
• Vairāk jāiegulda reklāmā, bet tikai pirmajā uzņēmuma darbības gadā.
• Uzņēmuma finansiālo stāvokli var izmainīt samazinot darbinieku skaitu, vai arī algu.
• Ja Latvijā valdība izlems viesmīlības nozarē izmantot samazināto pievienotās vērtības nodokli, tad tas arī veicinās sekmīgu uzņēmuma darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,67 €
Work pack Nr. 1351335
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Viesnīcas finanšu rādītāju analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/312552

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register