Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:233714
Evaluation:
Published: 31.10.2016.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
3.  Vadība    5
4.  Tirgus izpēte    6
5.  Konkurence    7
6.  Produkta raksturojums    9
6.1.  Audzēšana, inkubācija    9
6.2.  Apkalpošana    10
7.  Mārketinga plāns    11
8.  Finanšu plāns    12
8.1.  Naudas plūsma    12
8.2.  Bilance    13
8.3.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins pēc lineārās metodes    13
8.4.  Uzņēmējdarbības izmaksu aprēķins    14
8.4.1.  Administrācijas netiešās izmaksas    14
8.4.2.  Pārdošanas tiešās izmaksas    14
8.5.  Peļņa vai zaudējumi    15
9.  Pielikums    16
Extract

7. Mārketinga plāns
Pasākumi, kuri jāveic produkta virzībai tirgū ir ļoti būtiski, tie ietekmē pircēju skaitu. Tirgus pieprasījumu var ietekmēt laba reklāma. Tā kā produkts nav paredzēts plašam patērētāju lokam, uzņēmums neparedz izmantot masu saziņas līdzekļus vai reklāmu aģentūras. Mūsu reklāma izpaužas kā ieteikums no apmierinātiem klientiem, kura pastāv ilgstoši.
Realizējot preci netiks izmantoti starpnieki un produkta virzībai tirgū netiks veiktas izmaksas, jo galvenais produkta virzīšanas veids ir sabiedriskās attiecības, kuras uzņēmums veido ar patērētājiem un klientiem. Pārdošanas veicināšanai varam izmantot degustācijas, lai pārliecinātu pircēju par produkta praktiskumu un derīgumu.
Uzņēmumam svarīgi ir veidot pārliecību un informēt par paipalu olu priekšrocībām un to nozīmi cilvēku veselībai, orientēt pircēju uz tieši mūsu produktu, mainīt pircēju uztveri par produkta labvēlīgajām īpašībām. Būtiski ir atstāt labu pirmreizējo iespaidu par mūsu produktu. Jo pircējs sabiedrībā, komunicējot ar draugiem un paziņām, nodod šo iespaidu un informāciju otrai personai.
Uzņēmums neizmantos interneta reklāmas, masu saziņas līdzekļus, izstādes, kuponus vai citus produkta virzības pasākumus, kuriem paredzami papildus izdevumi, jo uzņēmums paredz ražot produkciju salīdzinoši ierobežotam patērētāju lokam, nekā citas saimniecības. Līdz ar to pietiek tikai uzturēt attiecības un labu kontaktu ar patērētājiem, tā iespaidā veidojas atsauksmes par mūsu produkciju un palīdz patērētāju lokas attiecīgi nesarukt.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Zemnieku saimniecība "Paipaliņa"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/233714

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register