Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984733
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Diplomprojektā tiek aplūkotas loģistikas pamatfunkcijas un tās nozīme uzņēmējdarbībā, tika analizēti uzņēmuma “RJR Marketing and Sales” preču sadales kanāli, to priekšrocības un trūkumi.
Kopējie jautājumi visām problēmām, kuras skar loģistika, ir materiālās plūsmas un tai atbilstošās informatīvās plūsmas vadīšana.
Materiālu plūsmu, kā jebkura cita objekta, vadīšana sastāv no divām daļām: lēmumu pieņemšanas un pieņemtā lēmuma realizēšanu.
Lai pieņemtu pamatotus lēmumus materiālu plūsmu vadīšanai ir nepieciešamas noteiktās zināšanas. Šādu zināšanu izkopšanu pieskaita pie loģistikas un attiecīgi lielāka definējumu daļa traktē loģistiku kā starpdisciplināro zinātnes virzienu, kas ir tieši saistīts ar jaunu iespēju meklēšanu materiālu plūsmu efektivitātes paaugstināšanai.
Loģistikas procesa gaitā materiālu plūsma nonāk līdz ražotnei, pēc tam tiek organizēta tās racionāla kustība caur ražošanām un noliktavām un tālāk gatavo produkciju nogādā līdz patērētājam atbilstoši pasūtījumam.
Augstāk minētie darbības veidi vadot daudzveidīgas materiālas plūsmas nosaka loģistikas saturu, kuru terminu vārdnīcā definē sekojoši: loģistika – ir zinātne par plānošanu, kontrolēšanu, transportēšanas vadīšanu, uzglabāšanu un par citām materiālām un nemateriālām operācijām, kuras notiek nogādājot izejvielas un materiālus līdz ražošanas uzņēmumam, gatavu produkciju - līdz patērētājiem, saskaņā ar prasībām, kā arī attiecīgas informācijas nodošanu, uzglabāšanu un apstrādi.
Loģistikas pielietošanas nepieciešamība ir izskaidrojama ar konkurences attīstību un pāreju no ražotāja tirgus pie patērētāja tirgus, kad uzņēmēji saka pievērst vairāk uzmanības ne precei, bet to piegādes kvalitātei. Uzņēmumu konkurētspēja ir atkarīga no prasmes pareizi organizēt loģistikas procesu. Piegādātāji, kuri izmanto loģistiku, var garantēt produkcijas piegādi tieši laikā vajadzīgo daudzumu nepieciešamā kvalitātē un viņiem ir lielāks vērtīgums, nekā tiem piegādātājiem, kuri nenodrošina līdzīgas garantijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1198434
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register