Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,59 (17%)
Discounted price*:
2,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:145792
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mēs dzīvojam patērētāju ērā, reklāmas laikmetā, lepni dēvējot sevi par informācijas sabiedrību, lai gan patiesībā būtu jāsaka - reklāmas sabiedrība. Jo tieši visuresošā, visuvarenā reklāma netiešā un tiešā veidā man, tev, mums visiem stāsta, rāda, borē un ieborē, kā jāizskatās, kas jāēd, jādzer, ar ko jābrauc, kas jālasa un kas jāskatās, lai sauktos par stilīgu cilvēku. Citādi tu labākajā gadījumā esi vien blējoša aita/auns…
Reklāmas speciālisti, protams, uz reklāmu raugās savādāk - kā uz normālu biznesa un komunikācijas veidu, kur reklāmas veidotājam jāspēj nobalansēt uz naža asmens "pasūtītāja vēlmes - reklāmas ētika - patērētāja intereses", apmierinot, neaizvainojot, nepārkāpjot... …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ētika reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista darbā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/145792

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register