Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
12,99
You save:
1,95 (15%)
Discounted price*:
11,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:489361
Evaluation:
Published: 28.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Nostādne    3
  Situācija    5
  Relatīvisms    8
  Utilitārisms    9
  Hedonisms    10
  Deontoloģija    11
  Teoloģija    12
  Secinājumi    13
  Literatūra    14
Extract


Darbā “Iespējamie reakciju modeļi uz klienta nepamatotu atteikumu” aplūkota reāla situācija, kāda radusies uzņēmumā ar nosacītu nosaukumu “Svinību aģentūra”, piedāvājot potenciālam klientam ar nosacītu apzīmējumu “Latvijas komercbanka” korporatīvu svinību pasākumu tās darbiniekiem. Uzņēmumu nosaukumi izvēlēti nosacīti ētisku apsvērumu dēļ.
Darba sākumā īsi aplūkotas ētikas un biznesa ētikas kā atsevišķas praktiskās filozofijas klasiskas nostādenes, kā arī apspriests jautājums par biznesa vides kā ētikas nesējas īpatnībām. Vispārējas atziņas par biznesa ētiku tiek konfrontētas ar šodienas uzņēmējdarbības vides Latvijā noteiktām reālijām, fokusējoties uz pekulāru gadījumu.
Problemātiskā situācija analizēta no ētisku uzskatu viedokļa, pamatojoties attiecīgi uz relatīvisma, utilitārisma, hedonisma, deontoloģijas un teoloģiskās ētikas atziņu pozīcijām. Katrā nodaļā formulēti minēto sistēmu uzskatu principi, kuri būtu attiecināmi uz apskatāmo problēmu, “pieņemti” lēmumi un izdarīti eventuāli secinājumi par notikumu attīstības gaitu konkrētajā gadījumā.
Secinājumos atspoguļots, kā reāli tika atrisināts konflikts starp “Svinību aģentūru” un “Latvijas komercbanku”, kā arī salīdzināts visu apskatīto iespējamo risinājumu un dzīvē realizēto lēmumu stiprās, vājās puses. Noslēgumā doti autora ieteikumi līdzīgu situāciju risināšanā no biznesa ētikas viedokļa, balstoties uz personisko pieredzi un situāciju izpratni.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Iespējamie reakciju modeļi uz klienta nepamatotu atteikumu no biznesa ētikas viedokļa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/489361

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register