Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:387835
Evaluation:
Published: 27.11.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šim uzdevumam ir jāizmanto divi avoti - klientu anketēšana, aptauja, intervija un darbinieku uzskatu/viedokļu uzklausīšana, jo tikai klientu apkalpošanas speciālisti zina, kā uzvedās klienti, ko novērtē visvairāk, kas viņiem patīk un nepatīk. To nevar zināt vienlīdz labi arī uzņēmuma vadītāji.
Uzņēmuma vadītājam vienmēr ir jāpatur prātā cik izmaksā slikts klientu serviss un jāiestāsta darbiniekiem cik daudz uzņēmums un darbinieks zaudēs, kad klients tiks apkalpots veidā, kas neatbilst viņa prasībām un viņš nolemj no uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem atteikties. Šāda pieeja, manuprāt, liek darbiniekiem domāt par inovācijām un novērst kļūdas. Darbiniekiem ir jābūt motivētiem!

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,82 €
Work pack Nr. 1368800
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kā es, būdams uzņēmuma vadītāja lomā, veidotu sava uzņēmuma klientu apkalpošanu?”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/387835

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register