Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:872181
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami, lai Ikviens uzņēmums varētu pieņemt pareizos lēmumus. Tas, cik lielā mērā pieņemtie lēmumi būs izsvērti un pareizi, ir atkarīgs no rīcībā esošās informācijas. Šo informāciju var iegūt ar mārketinga pētījumu palīdzību. A.Konans Doils ir teicis: „Ir milzīga kļūda – izdarīt secinājumus,
ja nav nepieciešamās informācijas”.
Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu iegūšana un to analīze dažādos mārketinga darbības aspektos. Šie pētījumi ir funkcija, kas ar informācijas palīdzību saista uzņēmumu ar tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, ar visiem ārējās vides elementiem.
Ir ļoti grūti atdalīt tādus pētījuma objektus kā tirgus, patērētājs un konkurents, tādēļ mārketinga pētījumi tiek uzskatīti kā kompleksi. Tirgus nav iedomājams bez konkurences cīņas, patērētāji veido savu uzvedību noteiktā tirgus vidē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register