Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,45 (13%)
Discounted price*:
3,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:203464
Evaluation:
Published: 20.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mācības nepieciešamas, lai paaugstinātu darbinieku kvalifikāciju, līdz ar to uzlabotu darba rezultātus, kā arī paaugstinātu viņu novērtējumu, kas ir būtisks faktors darbinieku iekšējai un ārējai motivācijai. Ir ietiecams, vispirms veikt darbinieku aptauju, pēc tam uzņēmuma vadītājs, izanalizējot rezultātus un pieprasījumus, var noteiktā veidā organizēt mācības. Visbiežāk darba devēji organizē angļu valodas kursus, ļoti populāri ir arī pārdošanas un klientu apkalpošanas kursi. Veidojot kompleksu mācību programmu, nepieciešams izstrādāt atsevišķu budžetu un plānu, pēc kura vadoties tiek organizēts strukturēts mācību process. Mācības var iedalīt līmeņos pēc sarežģītības, kā arī pēc mērķauditorijas specifikas (obligātas, daļējas izvēles, izvēles mācības). Nodarbības var notikt uzņēmuma telpās, daudzos gadījumos māca vecākie speciālisti vai eksperti, kas tiek īpaši sagatavoti.
Par motivāciju runā gan darbinieki, gan darba devēji, par to tiek diskutēts sabiedrībā kopumā. Motivāciju ir grūti definēt, tāpat ir grūti noteikt, kurā brīdī tā ir izteiktāka un rosina cilvēku darbībai un kurā brīdī zūd. To iespējams stimulēt ar noteikta veida aktivitātēm: interesants darbs, labi darba apstākļi un konkurētspējīgs atalgojums.
Mūsdienu dinamiskās attīstības apstākļos cilvēkam bieži mainās profesionālie mērķi un intereses, un šajā gadījumā uzņēmuma vadītājam it ļoti sarežģīti noturēt un motivēt darbinieku, jo cilvēka straujā attīstība dažkārt pārspēj uzņēmuma iespējas. Parasti uzņēmuma vadītājs reaģē tikai tad, kad darbinieks jau ir pieņēmis lēmumu mainīt darbu. Bieži vien tas nozīmē, ka cilvēkam nepieciešamas pārmaiņas un jaunas iespējas, ko attiecīgais uzņēmums nespēj piedāvāt. Ideālā gadījumā uzņēmumam nepieciešama koncepcija darbinieku motivācijai un atalgošanai, lai laikus spētu reaģēt uz darbinieku rīcību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,83 €
Work pack Nr. 1336084
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kā motivēt darbiniekus”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/203464

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register