Filmā tik atainotas vairākas ainas par mārketingu un viena no spilgtākajām bija tāda, ka sievietes Amerikas Savienotajās valstīs nepīpēja, jo to darīja tikai vīrieši, savukārt tas nebija izdevīgi ražotājiem un līdz ar to sākās pārrunas ar ietekmīgiem cilvēkiem, kas noorganizēja publisku smēķēšanu. Piecas sievietes atklāti publiski sāka smēķēt un lauza stereotipus par to, ka viņas arī var smēķēt un masu mediji nodrošināja ļoti lielu atpazīstamību šim gadījumam visā ASV. Tālākos gados turpinājās arī modes attīstība un kāda sieviete publiski runāja par modi un drēbēm un viņa atzina, ka vēlas dažādību un citās drēbēs viņa jūtoties daudz savādāka un atvērtāka. ASV sabiedrība pieprasīja pēc jaunām lietām un attīstījās gan pārtikas nozare, gan kino industrija, kā arī mode. ASV ļoti tika izmantotas sabiedrībā zināmās personas, kuras bija ļoti populāras un varēja reklamēt jaunās idejas un jaunos produktus, līdz ar to Merlina Monro tika iesaistīta ļoti daudzās reklāmu kampaņās. Tāpat tika izmantoti arī tobrīd vadoši pasaules mūziķi, par kuriem zināja visi un tie bija Bītli. …