Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762576
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Filmā tik atainotas vairākas ainas par mārketingu un viena no spilgtākajām bija tāda, ka sievietes Amerikas Savienotajās valstīs nepīpēja, jo to darīja tikai vīrieši, savukārt tas nebija izdevīgi ražotājiem un līdz ar to sākās pārrunas ar ietekmīgiem cilvēkiem, kas noorganizēja publisku smēķēšanu. Piecas sievietes atklāti publiski sāka smēķēt un lauza stereotipus par to, ka viņas arī var smēķēt un masu mediji nodrošināja ļoti lielu atpazīstamību šim gadījumam visā ASV. Tālākos gados turpinājās arī modes attīstība un kāda sieviete publiski runāja par modi un drēbēm un viņa atzina, ka vēlas dažādību un citās drēbēs viņa jūtoties daudz savādāka un atvērtāka. ASV sabiedrība pieprasīja pēc jaunām lietām un attīstījās gan pārtikas nozare, gan kino industrija, kā arī mode. ASV ļoti tika izmantotas sabiedrībā zināmās personas, kuras bija ļoti populāras un varēja reklamēt jaunās idejas un jaunos produktus, līdz ar to Merlina Monro tika iesaistīta ļoti daudzās reklāmu kampaņās. Tāpat tika izmantoti arī tobrīd vadoši pasaules mūziķi, par kuriem zināja visi un tie bija Bītli. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register