Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,63 (18%)
Discounted price*:
2,86
Purchase
Add to Wish List
ID number:579055
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Visām organizāciju vadībām, kā uzsver Jana Gavare, jāizvērtē, kas ir konkrētās organizācijas pievienotā vērtība, ko organizācija var sniegt klientiem. (Gavare, 2007) Ar šo jāsaprot, ka klientorientēta organizācija nenozīmē organizāciju, kuras darbinieki laipni apkalpo klientus, bet gan tāda organizācija, kura klientu izvirza organizācijas struktūras augšgalā.
Reaģējot uz mūsdienu globālo tirgu, jāmin „E-vadības” kritērijs, kas ietver e-komerciju, e-komunikāciju un e-pārvaldību. Šis ir ļoti būtisks mūsdienu kritērijs, jo 21.gadsimta klients vēlas iegūt informāciju un veidot komunikāciju ar organizāciju 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Tādēļ šobrīd arī tradicionāli tendētas organizācijas kā, piemēram, jebkura publiskās pārvaldes institūcija (Ministrijas, Seima, aģentūras) veido e-vadību. Arī tik tradicionāla organizācija kā Latvenergo „ .. klientiem piedāvā arī komunikāciju ar SMS un e-pastu palīdzību, investējot ievērojamas naudas summas jauno komunikācijas kanālu attīstīšanai.” (Lehtonens, 2011, 14) Tas liecina par to, ka nepieciešamība pēc e-vadības mūsdienās nav tikai komerciālu apsvērumu dēļ, bet arī bezpeļņas organizācijām.
Apskatot visus klientorientētas organizācijas kritērijus, var secināt, ka organizācijas daudz investē gan tehnoloģijās, gan arī personālā. Taču vadībai vajadzētu apzināties, ka tieši darbinieki ir jebkuras organizācijas galvenā vērtība, jo tie virza organizāciju uz nosprausto mērķi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,50 €
Work pack Nr. 1351057
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Klientorientēta organizācija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/579055

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register