Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:243611
 
Evaluation:
Published: 20.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Kempinski ir lielākā luksus viesnīcu ķēde Eiropā un tās pirmsākumi meklējami jau 1897. gadā. Dibināta Vācijā, mūsdienās viesnīcu ķēde ir izplatījusies pa visu pasauli - Eiropa, Tuvie Austrumi, Āfrika, Dienvidamerika un Āzija. Kempinski viesnīcas atrodas tādās pilsētās kā Abū Dabī, Pekinā, Berlīnē, Budapeštā, Buenosairesā, Stambulā, Londonā, Sanktpēterburgā, Maskavā, Sanktmoricās un citās. Ietverot bagātas tradīcijas, Kempinski interjera un eksterjera stilistika ir dažādota un variē no vēsturiskas līdz pat avangardam. (Kempinski 2006, ER)

Kempinski savā darbībā veiksmīgi izmanto korporatīvā līmeņa stratēģiju, iesaistoties stratēģiskajā aliansē Global Hotel Alliance. Stratēģiskajā aliansē neskaitot Kempinki ir iekļautas vēl sešas prominentas viesnīcu ķēdes – Dusit Hotels & Resorts, Landis Hotels & Resorts, Marko Polo Hotel group, Omni Hotels, Pan Pacific Hotels & Resorts un Rydges Hotels & Resorts. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Global Hotel Alliance tika izveidota 2004. gadā un pašlaik ir pasaulē lielākā neatkarīgo viesnīcu grupu alianse. Izvēloties palikt kādā no šīs alianses viesnīcām, klienti zina, ka tā būs 4 vai 5 zvaigžņu naktsmītne ar augstākajiem kvalitātes standartiem. Visi septiņi aliansē iesaistītie zīmoli akceptē katra atsevišķā viesnīcu tīkla klientu lojalitātes programmas – Private Concierge (Kempinski), Select Guest (Omni), Advocates (Pan Pacific), Red Fish (Rydges), Tai Pan Club (Marco Polo), Gold Card (Dusit), Landis Card (Landis). Piemēram, klients, kurš regulāri apmetas Kempinski viesnīcās un izmanto tās lojalitātes programmu „Private Concierge”, saņems visas īpašās atlaides un VIP pakalpojumus visās pārējās alianses zīmolu viesnīcās. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1124799
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register