Nelielo iekš korporatīvo likumu velvi, ko sauc par korporatīvo kodeksu, var satikt šodien daudzās kompānijās. Mēģināsim noskaidrot kāpēc ētikas kodekss kļuva par dažādu asociāciju, uzņēmumu un organizāciju neatņemamo sastāvdaļu. Skots M. Katlips, Alens H. Senters un Glens M. Brūms (2002:241) raksta „Viens no kādas profesijas statusa noteicošajiem faktoriem līdztekus tās pašpārvaldei ir profesijas normu, t.i., ētikas kodeksu, strikta ievērošana. Attīstoties nozares prestižam un savstarpējās apziņas, aizvien straujāk sāka pieaugt nepieciešamība pēc profesionālās atbildības standartiem. Daudzi speciālisti cenšas strādāt saskaņā ar augstiem morāles principiem.”
Savā darbā es analizēju organizācijās „Latvijas Asociācija Sabiedrisko Attiecību Profesionāļiem” ētisko kodeksu. Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) apvieno nozares akadēmiskos spēkus un praktiķus no mācību iestādēm, sabiedrisko attiecību aģentūrām, uzņēmumu un organizāciju sabiedrisko attiecību struktūrām ar mērķi tālākas izglītošanās un diskusiju ceļā vairot profesionalitāti un paaugstināt nozares standartus.…