Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu. Tās skaidrojums, izmantojot sabiedrisko attiecību darba modeļus

     

    Essays3 Public Relations

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,49 (14%)
Discounted price*:
3,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:249494
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2010.g. - 2010.g.
Extract

Savu darbu izvēlejos rakstīt par maiznīcu „Liepkalni”. Uzņēmumu darbības pamats ir nodrošināt iedzīvotājus ar augstas kvalitātes rupjmaizi, apzinoties atbildību pircēju un darbinieku priekšā. Pavisam kopumā tie piedāvā vairāk nekā 50 maizes izstrādājumu veidus, kā arī cepumus, pīrādziņus, rīvmaizes, tortes un citus izstrādājumus.
Lai iegūtu sīkāku informāciju caur e-pasta saraksti sazinājos ar maiznīcas „Liepkalni” mārketinga vadītāju Ievu Zariņu. Viņa man paskaidroja, ka uzņēmumam nav atsevišķas sabiedrisko attiecību daļas.
Mans pats pirmais jautājums bija: „Kas pēc Jūsu domām ir sabiedriskās attiecības un kādu lomu tās veic uzņēmumā?” Uz manu jautājumu mārketinga vadītāja Ieva Zariņa atbildēja sekojoši: ”Sabiedriskās attiecības ir komunikācija un saite, kas veidojas starp ražotāju un sabiedrību, tai skaitā pircēju, tā ir saruna, kuras laikā tiek sniegta informācija, tā saņemta, veidojas priekšstati, attieksme, vērtības, uzņēmuma āŗēja seja, kas motivē vai bloķē motivāciju iegādāties produktu vai uztvert ražotāju kopumā„. Sabiedrisko attiecību grāmatā atradu šādu sabiedrisko attieciecību skaidrojumu: „Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija, ar kuras palīdzību tiek novērtēta sabiedriskā doma, noteikta indivīda vai organizācijas politika un rīcība saskaņā ar sabiedrības interesēm, kā arī plānota un īstenota rīcības programma, kuras mērķis ir izpelnīties sabiedrības izpratni un piekrišanu.” …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,15 €
Work pack Nr. 1241136
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu. Tās skaidrojums, izmantojot sabiedrisko attiecību darba modeļus”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/249494

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register