Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,72 (18%)
Discounted price*:
3,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:233500
Evaluation:
Published: 10.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. Vitgenšteins īsi norāda uz muzikālas tēmas (arī attēla) un valodas teikuma saprašanas līdzību – kādi secinājumi izdarāmi no šīs līdzības? (526.–535. §§.)
Redzot attēlu mēs redzam savu redzējumu, un saprotam vai arī nesaprotam līdz galam.
Mūzikas tēmas saprašana ir līdzīga ar valodas teikuma saprašanu, jo mēs saprotam ko tas nozīmē, bet izprašanas pamatojumi būs dažādi. Mūzikā komponists radījis frāzi ar kādu konkrētu vēstījumu, līdz ar to katra skaņa ir būtiska sastāvdaļa, manuprāt, tāpat ir ar valodu, jo katra zilbe veido vārdu un līdz ar to sanāk teikums. Teikums ir doma, līdz ar to mūzikā vairākas frāzes veido teikumu, kas arī ir muzikālā doma, kā jebkurš žests ko mēs paužam. Savirknējot vairākas frāzes sanāk vesels mākslas darbs un tiek pausts jau kāds vēstījums. Tas ir tāpat kā pasakot vienu teikumu galvenā doma nebūs pateikta, līdz mēs to neiedosim tam, kas to uzklausa. Manuprāt, tikai jāsaprot tas, ka jebko var interpretēt dažādi, tāpēc arī saprast var dažādi. Jābūt konkrētam mērķim, lai izveidotu vienotu gleznu par kādu domu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register