Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:937428
 
Evaluation:
Published: 26.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi.
Pilnīgas konkurences tirgus, manuprāt, ir ļoti laba iespēja, lai uzsāktu savu biznesu, jo tas ir tirgus, kurā var brīvi iekļūt un izkļūt. Tāpat arī sekojot līdzi tirgus cenām, ir iespējams noturēties tirgū, laiku pa laikam piedāvājot cenas, kuras ir zemākas par tirgus cenām, ir iespējams pievilināt klientus/patērētājus.
Monopolistiskās konkurences tirgū visu nosaka produkta kvalitāte, unikalitāte un reklāmas unikalitāte, jeb kāda odziņa, kura piesaistīs cilvēkus tieši pie jūsu preces. Jābūt ļoti radošam un jāizveido tāda prece, lai cilvēki gribētu iegādāties tieši jūsu ražoto. Ir ļoti liela konkurence.
Oligopolists var būtiski palielināt savu tirgus daļu ar reklāmas palīdzību tikai tādā gadījumā, ja konkurenti nesāks savas reklāmas kampaņas. Ja oligopolists paaugstina preces cenu, tas riskē zaudēt daļu pircēju, kuri tādā gadījumā dos priekšroku konkurentu lētākai precei, ja tie nesekos cenu paaugstinājumam un nepaaugstinās savas preces cenu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1389019
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register