Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mārketinga plāns, reklāmas plāns un mediju komunikāciju plāns. Reklāmas terminu izpratne un pielietojums

     

    Essays1 Marketing, Advertising

1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524265
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas plāna izstrādāšanas procesā vispirms ir nepieciešams noteikt mērķus, kāpēc ir vajadzīga reklāma. Reklāmas mērķu noteikšana ir ļoti svarīgs posms, tāpēc, ka reklāmas mērķi nosaka visu tālāku speciālistu darbību. Kad reklāmas mērķi ir noteikti, speciālistiem vajag noteikt mērķauditoriju jeb veikt segmentēšanu. Tirgu var segmentēt, izmantojot dažādas pazīmes, tādas kā demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, sociālie un citi radītāji. Tad, nākamais posms ir pozicionēšana jeb preces vai pakalpojuma priekšrocību noteikšana. Reklāmas speciālistiem vajag noteikt ar ko prece vai pakalpojums ir labākie par saviem konkurentiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1231747
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register