Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:198965
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Piekrītu tirgus pētniekam Robertam Kadenam, kurš uzsver, ka klienti iegādājas produktus, kuri viņiem ir vajadzīgi un vienlaikus – kurus tie vēlas, kurus iekāro un pēc kuriem alkst. Ja šos četrus faktorus uzņēmums spēj nodrošināt, uzņēmuma pastāvēšana un pat attīstība ir garantēta. Šeit būtisku lomu spēlē sabiedriskās attiecības, jo pārsvarā patērētāju produktu izvēle balstās uz reklāmu, nevis uz praktisku un loģisku apsvērumu pamata, citiem vārdiem – cilvēki pērk nevis produktu, bet gan reklamēto piedāvājumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/198965

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register